April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۵۲۱
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
شرکت به‌پرداخت ملت جایگاه یازدهم جهان را در میان ۱۵۰ شرکت فعال در زمینه پرداخت الکترونیک از آن خود کرد.
به پرداختملت برترین فناوری مالی ایران/«به‌پرداخت ملت» با اقتدار در جایگاه یازدهم PSPهای جهان ایستاد
به پرداخت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملت است که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار پرداخت ایران و حتی جهانی کسب کند و همواره از سال ۱۳۸۴ که تاسیس شد در این حوزه از برتر ین‌ها بوده و در سطح جهانی نیز خوش درخشیده است چرا که شرکت به پرداخت ملت جایگاه یازدهم جهان را در میان ۱۵۰ شرکت فعال در زمینه پرداخت الکترونیک از آن خود کرد.

بالغ بر ۸۳ درصد سهم شرکت به پرداخت ملت در حال حاضر متعلق به شرکت گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا متعلق به بانک ملت است.

در حقیقت بانک ملت سه زیرمجموعه اصلی دارد که در راستای تسهیل در فعالیت‌های بانکداری و امور مربوط به امور سهام بانک ملت را یاری می‌کنند.

مهم‌ترین زیرمجموعه بانک ملت و شرکت‌های فرعی ان عبارت از گروه فن‌آوران و هوشمند بهسازان فردا، هلدینگ گروه مالی ملت و هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت هستند. همان‌گونه که از نام شرکت‌ها مشخص است. هرکدام وظایف خاصی را دارند، لذا کار‌های مربوط به پرداخت‌ها، تراکنش‌ها و ... در فضای پرداخت متعلق به “به پرداخت” ملت است.

در حقیقت موفقیت‌های شرکت به پرداخت ملت گویای این مطلب است که بخش پرداخت و شاخه‌های فناوری بانک ملت، عالی‌ترین فضای کسب‌وکار را داشته و بانک ملت را به پیشروترین بانک در حوزه‌های مختلف فناوری و همچنین دیجیتالی سازی تبدیل کرده است.

به پراخت ملت در حال حاضر ۲۰ درصد از کل مبالغ در گردش شاپرک را دراختیار داشته و بقیه شرکت‌های (پی‌اس‌پی) در رده بعد از به‌پرداخت‌ملت قراردارند.

بر اساس گزارش شاپرک، در بهمن ۱۴۰۰ به میزان ۶۳۶۱ هزار میلیارد ریال تراکنش داشته که ۲۰ درصد یعنی بالاترین سهم به ارزش ۱۲۷۲ هزار میلیارد ریال به پرداخت ملت اختصاص داشته است.

از طرفی دیگر، بر اساس آخرین گزارش نشریه نیلسون ریپورت (Nilson Report) درخصوص عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۲۰؛ این شرکت با دو پله صعود در رنکینگ بین‌المللی، موفق شد جایگاه خود را از رتبه سیزدهم به یازدهم دنیا ارتقا دهد و پرچم پرافتخار ایران را در میان یازده PSP برتر جهان برافراشته سازد.

به‌پرداخت ملت علاوه بر کسب این افتخار بی‌سابقه برای ایران، موفق شد جایگاه بلامنازع خود را در صدر شرکت‌های PSP منطقه خاورمیانه و ایران حفظ کند. تحولات مثبت و ارتقای کمی‌وکیفی در ارائه محصولات و خدمات به‌پرداخت ملت که همواره در این عرصه و نیز در مسیر توسعه کسب‌وکار‌های نوین پیشرو بوده است و اکنون تنها یک گام با قرار گرفتن در میان ۱۰ شرکت PSP برتر دنیا فاصله دارد.

شرکت به‌پرداخت ملت علاوه برکسب رتبه ۱۱ در جهان با مدیریت هوشمند و اعتماد سازی و امن توانسته است رتبه نخست تعداد و مبلغ کلی تراکنش‌های کشور و سهم نخست تعداد تراکنش‌های موبایلی را نیز کسب کند.

بنا بر گزارشی که شاپرک (شبکه الکترونیک پرداخت کارت) از عملکرد شرکت‌های PSP (پرداخت الکترونیک) کشور در مهرماه سال ۱۴۰۰ منتشر کرد؛ سهم تراکنش‌های موبایلی، به‌پرداخت ملت با رشد ۲.۰۹ درصدی به عدد ۳۵.۴۴ درصد رسیده است. بالاترین سهم بازار از نظر تعداد تراکنش موبایلی به شرکت به‌پرداخت ملت تعلق دارد. همچنین این شرکت از نظر ارزش مبالغ تراکنش‌های موبایلی نیز موفق به کسب سهم ۳۰.۰۱ درصدی شده که جایگاه دوم را در این بخش از آن به‌پرداخت ملت کرده است.

گفتنی است؛ درمجموع تعداد تراکنش‌های اینترنتی نیز، به‌پرداخت ملت با رشد ۲.۶۱ درصدی به سهم ۱۶.۸۷ درصد رسیده است. به‌پرداخت ملت؛ بالاترین سهم تراکنش‌های پرداخت قبوض و خرید شارژ را از آن خود کرد.

شرکت به پرداخت ملت به لحاظ ارزش مبالغ تراکنش‌ها نیز با کسب سهم ۱۹، ۳۶ درصدی از کل مبلغ تراکنش‌های انجام شده، بالاترین سهم را کسب کرده است و همچنان در جایگاه نخست شرکت‌های پرداخت الکترونیک قرار گرفته است.

شرکت به پرداخت ملت، با حضور در هفتمین نمایشگاه «تراکنش ایران»، آخرین دستاورد‌ها و محصولات خود در حوزه پرداخت الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. شرکت به پرداخت ملت با هدف ایجاد ارتباط با شرکت‌ها و سازمان ها، در این نمایشگاه اقدام به ارائه آخرین محصولات و خدمات پرداخت الکترونیک کرده است.

به پرداخت ملت برترین فناوری مالی ایران

شرکت به پرداخت ملت در سال گذشته سرمایه خود را از رقم ۱۴۵۰ میلیارد ریال به ۳۰۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش داده است، در بسیاری از حوزه‌های برترین شرکت پرداخت، در سال جاری لقب گرفته است. این شرکت بیش از یک سوم کل تراکنش‌های موبایلی و نزدیک به یک پنجم از کل مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشکاهی به خود اختصاص داده است.

شرکت به پرداخت ملت با هدف ایجاد ارتباط با شرکت‌ها و سازمان ها، به ارائه آخرین محصولات و خدمات پرداخت الکترونیک اقدام کرده است. این شرکت با رتبه یازدهمین شرکت در حوزه خدمات پرداخت در جهان و اولین شرکت در خاورمیانه و کشور، امنیت پرداخت‌های غیر حضوری، محصولات و خدمات جدید هوشمند را معرفی می‌کند.
 
خبرنگار: زهرا پاک زاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: