April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۸۶۴
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
0
رییس انجمن تامین کنندگان غلات ایران گفت: با توجه به مناقشه روسیه و اوکراین به عنوان دو تامین کننده بزرگ غلات دنیا قزاقستان نیز صادرات گندم را ممنوع کرد.
قزاقستان صادرات گندم را ممنوع کرد
کاوه زرگران رییس انجمن تامین کنندگان غلات ایران کاوه زرگران رییس انجمن تامین کنندگان غلات ایران اظهار داشت: سال ۱۴۰۱، سال ویژه‌ای برای دنیا به لحاظ تامین مواد غذایی بوده و تمامی کشور‌ها تلاش دارند با روش‌های گوناگون، نسبت به تامین امنیت غذایی مردمان خود اقدام نمایند؛ به طور قطع ایران نیز با راهبری وزارت جهاد کشاورزی و تلاش تمامی فعالان حوزه تامین امنیت غذایی تلاش خواهد کرد همچون گذشته کالا‌های مورد نیاز سفره خانوار‌ها را به موقع تامین نماید.

وی افزود:با توجه به اتفاقاتی که میان روسیه و اوکراین به عنوان دو تامین کننده بزرگ غلات دنیا در جریان است و از سوی دیگر، ممنوعیت صادراتی که قزاقستان در حوزه گندم اعلام کرده، شرایط تامین غذا برای بسیاری از کشور‌های دنیا با مخاطرات جدی مواجه است که این امر، ضرورت هوشمندی و سیاستگذاری دقیق را می‌طلبد تا بتوان با کمترین مانع، شرایط را برای فعالیت تامین کنندگان ایرانی در تمامی حوزه‌های مختلف صنایع غذایی، دام و طیور مهیا نمود.

رییس انجمن تامین کنندگان غلات ایران گفت:با حضور زنجیره صنعت غذا در کشور امیدوارم اتفاقات مناسبی در حوزه کار و فعالیت تمامی صاحبان کسب و کار در ایران رقم بخورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: