April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۶۷۹
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0
اولین مادربرد‌های B۶۶۰ برند MSI مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل در بازار ایران با گارانتی معتبر موجود شدند.
مادربرد‌های MSI B۶۶۰ برای اولین بار در ایران عرضه شدند
دو مادربرد گیمینگ ام‌اس‌آی با بهره‌مندی از پردازنده‌ های نسل دوازدهمی اینتل و داشتن قیمتی نسبتاً مناسب می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای گیمر‌ها محسوب شوند.

MSI MAG B۶۶۰M MORTAR WIFI DDR۴ مادربردی Micro atx است که علاوه بر پشتیبانی از ماژول‌های حافظه‌ی DDR۴ از پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل بهره می‌برد، این مادربرد ضمن کمک به صرفه‌جویی در هزینه‌ی خرید مادربرد سوکت LGA۱۷۰۰، انتخابی مناسب برای سیستم‌های گیمینگ کوچک محسوب می‌شود.

مادربرد گیمینگ MAG B۶۶۰M MORTAR WIFI DDR۴ برند ام‌اس‌آی از ماژول‌های حافظه DDR۴ با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند که ماژولی بسیار ارزان‌تر و در دسترس‌تر از ماژول‌های گران‌قیمت DDR۵ هستند.

در طراحی B۶۶۰M MORTAR از تم مشکی-خاکستری با حرارت‌گیر‌های آلومینیومی بزرگ استفاده شده و علاوه بر قطعاتی کلیدی برای کمک به دفع بهتر گرما، به Shield Frozr برای خنک نگه‌داشتن SSD‌های پرسرعت PCIe نسل چهار مجهز است.

از دیگر قابلیت‌های مادربرد B۶۶۰M MORTAR می‌توان به Intel Wi-Fi، درگاه شبکه‌ی کابلی ۲٫۵ گیگابایتی، درگاه پرسرعت USB ۳.۲ Gen ۲x۲، صدای آنبورد باکیفیت AUDIO BOOST و حتی پشتیبانی از Crossfire ای‌ام‌دی اشاره کرد.

مادربرد MAG B۶۶۰ TOMAHAWK WIFI DDR۴ یکی دیگر از مادربرد‌های گیمینگ برند ام‌اس‌آی است که به قابلیت‌هایی مانند Wi-Fi ۶، درگاه شبکه‌ی ۲٫۵ گیگابایتی، مدار تغذیه‌ی دیجیتال، حرارت‌گیر‌های بزرگ، دو شکاف Lightning M.۲، درگاه پرسرعت USB ۳.۲ Gen ۲x۲، صدای آنبورد با کیفیت بالا، نورپردازی، دو حرارت‌گیر M.۲ SHIELD FROZR و فن‌های متعدد مجهز است.

مادربرد MAG B۶۶۰ TOMAHAWK WIFI DDR۴ با قیمتی معقول سیستم گیمینگ ایدئالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ این مادربرد به پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل، جدیدترین کارت‌های گرافیک و ماژول‌های حافظه‌ی پرسرعت ۴۸۰۰ مگاهرتزی مجهز است و علاوه بر قابلیت‌های نرم‌افزاری اضافی برای گیمینگ، کیفیت ساخت بالایی دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: