کد خبر: ۳۸۱۷۱۸
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
0
به گزارش روابط عمومی بیمه آسماری با پیشنهاد هیات مدیره و تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، “لطف اله نکویی دستجردی” مدیرعامل بیمه آسماری شد.
لطف اله نکویی دستجردی مدیرعامل بیمه آسماری شد
بهزاد ایثاری رییس هیات مدیره ضمن تبریک با اشاره به تجربیات و سابقه درخشان “لطف اله نکویی” افزود:

با توجه به سوابق مدیریتی موفق ایشان در صنعت بیمه به عنوان مدیرعامل جدید شرکت باعث دلگرمی است و ما امیدواریم با حضور ایشان و همراهی مدیران و کارکنان بتوانیم در مسیر رشد و تعالی شرکت، شاهد روز‌های روشن و درخشانی برای شرکت بیمه آسماری باشیم.

رئیس کل بیمه مرکزی در متن حکم انتصاب نکویی، خواستار رشد و توسعه پرتفوی شرکت و کسب سهم مناسب از بازار بیمه مناطق آزاد؛ ایجاد تنوع در ترکیب پرتفوی، اجرا و تحقق اهداف شرکت بیمه آسماری شد.

شایان ذکر است، نکویی پیش از این از سوابق مدیریتی درخشانی در بیمه مرکزی ج. ا. ا از جمله معاونت اتکایی این سازمان، مدیرعامل بیمه اتکایی امین و همچنین عضویت در هیات مدیره بیمه آسماری و بیمه توسعه را در کارنامه خود دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: