April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۳۸۳
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
سامسونگ می‌گوید آن‌ها بیش از دو سال است گوشی تاشو و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارند، در حالی که اپل هنوز خیلی عقب‌تر است.
سامسونگ آیفون ۱۴ را به سخره گرفت
سامسونگ حتی پیش از معرفی آیفون ۱۴ هم اپل را با ادعای عدم نوآوری در گوشی‌های جدید خود به سخره می‌گرفت. اما حالا که نسل جدید پرچمداران این شرکت رونمایی شده، این شرکت با یک کارزار بازاریابی جدید به سراغ موبایل‌های کوپرتینویی‌ها رفته و عقب‌ماندگی آن‌ها نسبت به پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیای موبایل را هدف پست‌های خود قرار داده است.

وقتی سامسونگ اپل را به سخره می‌گیرد

صفحه سامسونگ آمریکا در چند توییت و ویدیو اعلام کرده که واکنش آن‌ها نسبت به محصولات جدید اپل چه بوده است. در ویدیوی اول به وجود موبایل گلکسی فلیپ در ویترین محصولات این شرکت اشاره شده که اپل از همتای آن بی‌بهره است. این غول کره‌ای می‌گوید آن‌ها از دو سال و پنج ماه و ۲۰ روز پیش موبایل فلیپ را داشتند.

پست بعدی این شرکت به گوشی‌های سری فولد اختصاص دارد که باز هم همتای آن در میان محصولات اپل دیده نمی‌شود. این شرکت مجددا اعلام کرده که دو سال و پنج ماه و ۲۰ روز پیش محصولی با نمایشگر خم‌شدنی داشته است.

سامسونگ در انتها به سراغ یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های نسل جدید گوشی‌های اپل رفته است. آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بالاخره به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شدند. ولی سامسونگ سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خود را به رخ کشیده که از دو سال و شش ماه و چهار روز پیش در بازار موجود است.

سامسونگ قبل از مراسم اپل در توییت دیگری نوشته بود: «برای جدیدترین رونمایی محصولات اپل آماده شوید […]جایی که بالاترین رزولوشن در دنیای تلفن‌های هوشمند در داخل جیب یک نفر دیگر خواهد بود.»

البته گفتنی است که این شرکت در سال‌های گذشته اپل را به خاطر حذف جک هدفون و بعد آداپتور شارژر به سخره گرفته بود. اما خیلی زود خودش هم چنین سیاست‌هایی را در پیش گرفت و ویژگی‌های مربوطه را از گوشی‌های گلکسی حذف کرد. حالا باید دید که آیا قابلیتی مثل جایگاه سیم کارت از گوشی‌های سامسونگ حذف خواهد شد یا نه.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: