April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۴۷۲۶
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
0
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت:در راستای مردمی سازی نظام حکمرانی آموزش و پرورش، به دنبال مدارس غیرانتفاعی عام المنفعه هستیم.
ایجاد مدارس غیرانتفاعی عام المنفعه یکی از اهداف آموزش و پرورش
احمد محمودزاده گفت: در اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نیروی انسانی عامل خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی است.

وی با اشاره به اینکه در سازمان به دنبال همگانی شدن مشارکت و مردمی سازی نظام حکمرانی آموزش و پرورش هستیم، تصریح کرد: پیگیری و انجام ماموریت تعلیم و تربیت آینده سازان کشور، به تنهایی از عهده آموزش و پرورش بر نمی‌آید و نیازمند مشارکت همه ذی نفعان است.

محمودزاده با اشاره به اینکه در راستای مردمی سازی نظام حکمرانی آموزش و پرورش، به دنبال مدارس غیرانتفاعی عام المنفعه هستیم، گفت: نگاه به نیروی انسانی نگاهی هدفمند و عامل توسعه و بالندگی است و استمرار و تداوم انقلاب اسلامی بر دوش نیروی انسانی متعهد است که بخش اعظم این نیروی انسانی در آموزش و پرورش تربیت می‌شوند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه استانداردسازی فضا و امکانات و توانمندسازی نیروی انسانی مدارس غیردولتی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است، یادآور شد: برای افزایش توسعه و ارتقای شایستگی معلمان به عنوان عنصر اصلی آموزش و پرورش تلاش می‌کنیم تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

وی اجرای سند تحول بنیادین و ارتقا کیفیت مدارس غیر دولتی به ویژه کیفیت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی را مهمترین راهبرد سازمان برشمرد و گفت: پیگیری رویکرد‌های تربیتی و پرورشی در مدارس غیردولتی، جزو اولویت‌های ماست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: