کشاورز از برگزاری هفته بزرگداشت در ۱۸ تا ۲۴ آبان خبرداد
کد خبر: ۳۸۷۱۸۶
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز گرامیداشت هفته کیش از ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه خبر داد و گفت: بدلیل اهمیتی که برای ایران توانمند قائل هستیم، شعار هفته کیش را ایران قوی، کیش زیبا انتخاب کردیم.

عرض اندام جزیره با شعار

مهدی کشاورز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته کیش در دبیرخانه منطقه آزاد واقع در تهران برگزار شد گفت: بدلیل آنکه کیش ظرفیت‌های بسیاری دارد و نمی‌توان همه این ظرفیت‌ها را در یک روز مطرح کرد، در جلسات مشورتی که برگزار کردیم، تصمیم گرفتیم امسال به جای روز کیش که در ۲۰ آبان ماه هر سال برگزار می‌شود، هفته کیش داشته باشیم تا فرصت بیشتری برای بزرگداشت کیش و معرفی ظرفیت‌های آن وجود داشته باشد.


وی در تشریح شعار هفته کیش گفت: شعار ایران قوی به حرف نیست، بلکه باید به آن عمل شود و معتقدیم که اگر ایران در تمامی حوزه‌ها قوی باشد بسیاری از مشکلات حل می‌شود و اگر قوی نباشد می‌خواهند به ما زور بگویند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تعریف چندین کلید واژه برای رسیدن به شعار ایران قوی خبرداد و گفت: نگاه امیدآفرین و نگاه علمی به مسائل از مهمترین کلید واژه هاست و اگر نگاه علمی به حرکت‌ها نداشته باشیم، همچون تیری در تاریکی به نتیجه نمی‌رسد.


وی با تاکید بر اینکه هفته کیش برای شناساندن ظرفیت‌ها به مردم در داخل و خارج است گفت: کیش ظرفیت زیادی در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری دارد که اگر عملیاتی نشود آیندگان ما را نمی‌بخشند به همین دلیل بنا داریم در صنعت گردشگری دورنمای خواهر خواندگی کیش با مناطقی را ترسیم کنیم که با کیش شباهت دارند.

 

بیشتر بخوانید:کیش میزبان آف شور‌های کارگشا

 

کشاورز به تشریح اهدافی پرداخت که در هفته کیش دنبال می‌شود و گفت: بحث اول امید آفرینی برای همه گروه‌های سنی است، بحث دوم معرفی کیش به عنوان قطب گردشگری و فرهنگی است که تاکنون فقط در اندازه حرف بوده و عملیاتی نشده، بحث سوم ایجاد رونق فعالیت‌ها در تمام حوزه‌ها و اصناف است و بحث چهارم معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی از طریق رسانه هاست که انتظار داریم در هفته کیش نسبت به آن همت گمارده شود.


وی از برگزاری ۳۰ رویداد در هفته کیش خبرداد و گفت: ۱۵ رویداد در حوزه ورزشی است، ۹ رویداد در زمینه‌های تفریحی و خانوادگی است و ۶ رویداد نیز به بخش فرهنگی ورزشی اختصاص داده می‌شود.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ۳ رونمایی در هفته کیش خبرداد و گفت: رونمایی اول مربوط به سامانه رویداد‌های جزیره کیش، رونمایی دوم در خصوص سامانه فروش خدمات گردشگری و رونمایی سوم نقشه جامع گردشگری جزیره کیش است.

وی در تشریح اهمیت این رونمایی‌ها گفت: اگر نتوانیم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کیش را معرفی کنیم، عقب افتاده هستیم به همین دلیل تاکید داریم که از فضای مجازی برای معرفی کیش به نحو احسن استفاده کنیم.


کشاورز در خصوص سایر رویداد‌های هفته کیش گفت: مراسم‌های بسیاری برای هفته کیش تدارک دیده ایم که شامل کلنگ زنی مرکز بهداشت و سلامتی، افتتاح رسمی بیمارستان فوق تخصصی دامپزشکی، اجرای گروه موسیقی آیینی، مانور شناور‌های تفریحی، کارناول خودروها، نمایش عروسکی، مسابقه نقاشی، پیاده روی خانوادگی، مسابقه یخ نوردی، تجلیل از فعالان، مدال آوران و افتخار آفرینان و اهدای جوایز است.


وی با اعلام اینکه هفته کیش از ۱۸ آبان در سه منطقه کیش آغاز می‌شود گفت: به مناسبت هفته کیش تخفیف‌هایی از ۳۰ تا ۵۰ درصد در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده که شامل هتل‌ها نیز می‌شود همچنین مینی بوس‌ها در این ایام به صورت رایگان مسافران را جابجا خواهند کرد.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از خبرنگاران خواست تمام تلاش خود را برای بزرگداشت هفته کیش بکار گیرند و گفت: تمام سعی دست اندرکاران و مسولان کیش این است که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کیش در این هفته به نمایش گذاشته شود، بنابر این مسایل دیگر را برای نشست بعدی بگذارید و از این فرصت برای معرفی کیش بهره بگیریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: