کد خبر: ۳۸۸۵۱۹
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
رئیس سازمان صداوسیما بر لزوم حضور و نقش‌آفرینی فعال‌تر رسانه ملی در عرصه‌های جهانی و افکار عمومی ملل مسلمان تأکید کرد.

رویکرد رسانه ملی امتی و جهانی است

 پیمان جبلی امروز برای حضور در پنجاه و نهمین مجمع عمومی اجلاس رادیووتلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU) وارد دهلی نو شد و در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین، مهدی مهدوی‌پور، نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان گفت: در رویکرد جدید، نگاه ما بیشتر حول محور ملت‌های اسلامی و در گستره‌ای جهانی است.

او افزود: در این دوره بر بیان پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها، منابع و سرمایه‌های داخل ایران، به‌ویژه از زبان مردمان دیگر کشور‌ها تمرکز می‌شود و برآنیم تا احساسات خوب ملل دیگر به ایران و ایرانیان، در قالب برنامه‌های مختلف منعکس شود.

 جبلی مقایسه موازی زندگی در ایران و دیگر کشور‌ها را یکی از محور‌های مدنظر در چارچوب تحولی جدید عنوان کرد و افزود: در این دوره باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا واقعیت‌ها و توانمندی‌های داخل، بیشتر از پیش در معرض نگاه و قضاوت مخاطبان قرار گیرد.

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پس از این دیدار، عصر امروز در دفتر نمایندگی صداوسیما در شبه قاره هند نیز حضور یافت و از نزدیک با فعالیت‌های این دفتر آشنا شد. همچنین قرار است رئیس رسانه ملی علاوه بر حضور در افتتاحیه پنجاه و نهمین دوره مجمع عمومی اجلاس ABU، در دیدار‌هایی دوجانبه، با رؤسای شبکه‌های رادیووتلویزیونی چند کشور نیز گفتگو کند.

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU) در سال ۱۹۶۴ و ابتدا با ۱۷۰ عضو از ۵۳ کشور جهان آغاز به کار کرد. این اتحادیه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اتحادیه‌های رسانه‌ای در سطح جهان فعالیت می‌کند و مأموریت آن، تقویت همکاری، هماهنگی، فعالیت‌های مشترک و رایزنی در حوزه‌های برنامه ای، فنی، آموزشی، حقوقی و نیروی انسانی اعضای اتحادیه به‌منظور تقویت و توسعه رادیو و تلویزیون‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

اتحادیه ABU با سه میلیارد مخاطب در کشور‌های منطقه بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین تشکل رادیو و تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: