کد خبر: ۳۸۸۹۴۹
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
0

تبلیغات موثر با کدام هدایای تبلیغاتی؟!

برای انتخاب و خرید مناسب‌ترین نوع هدایای تبلیغاتی برای برندینگ، اطلاعات و برنامه ریزی دقیقی لازم است. برنامه ریزی صحیح و انتخاب درست در خرید هدایای تبلیغاتی، به شما کمک می‌کند تا یک تبلیغات هدف‌مند در جذب مشتری داشته باشید که اهداف شغلی شما را در بازاریابی برآورده کند.

برای سفارش هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد به عوامل مختلفی باید توجه کرد. در دسترس بودن، کاربردی بودن، بازار هدف، میزان بودجه، طراحی و شخصی سازی هدایا و قیمت آن از جمله نکاتی هستند که در هنگام سفارش هدایای تبلیغاتی باید به آن‌ها توجه کرد. همه‌ی این عوامل بر روند تاثیرگذاری هدیه تبلیغاتی بر میزان فروش موثر خواهند بود. برای به حداکثر رساندن تبلیغات مفید از این هدایا بهتر است با کارشناسان تبلیغاتی صبح آگهی مشورت کنید تا بتوانید بهترین هدایا را متناسب با بودجه‌ی خود انتخاب کنید. این مجموعه با کیفیت ترین و به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی را به شما ارائه می‌دهد.

سررسید تبلیغاتی 1402

سررسید یا سالنامه دفترچه‌هایی برای یادداشت هستند که در اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. گفتنی است که در صفحات سررسیدها از روزشمارهای روزانه به همراه مناسبات و وقایع مهم استفاده شده است  و شما می‌توانید برنامه های خود را بر حسب تاریخ و کاملا منظم در آن یادداشت کنید. سررسید تبلیغاتی دارای اطلاعات و مطالب تبلیغاتی شرکت سفارش دهنده بر روی جلد آن و یا در لت‌های تبلیغاتی می‌باشد. با ارائه این سررسیدها به عنوان هدایای تبلیغاتی در سال نو می‌توانید فرصت دیده شدن را به مدت یک سال به دست آورید. بهتر است برای سفارش طراحی‌ سررسید 1402 زودتر اقدام کنید تا طراح مدت زمان کافی برای طراحی مدل مورد نظر شما داشته باشد و سررسید تبلیغاتی شما در زمان مناسب به دست مخاطبان برسد.

لیوان تبلیغاتی

این هدیه تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار و کاربردی برای بازاریابی در نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود که همه‌ی افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. لیوان‌ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به سلیقه، میزان بودجه، رنگ سازمانی، طراحی و نوع چاپ انتخابی خود، می‌توانید جنس و سایز لیوان را تغییر دهید. لازم به ذکر است لیوان‌های تبلیغاتی عضو جدانشدنی تبلیغات در نمایشگاه‌ها هستند که در طول مذاکره با مشتریان خود می‌توانید با ماگ‌های تبلیغاتی از آن‌ها پذیرایی کنید که شعار و لوگوی برند شما روی آن چاپ شده است و مشتری در طول جلسه مدام به آن نگاه می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این هدیه قیمت مناسب آن است. شما می توانید برای مشاهده لیوان و ماگ تبلیغاتی به سایت صبح آگهی مراجعه نمایید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

تبلیغات موثر با کدام هدایای تبلیغاتی؟!

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی موثر که به طور معمول در پایان سال توسط شرکت‌های تبلیغاتی تهیه و در میان مشتریان و همکاران توزیع می‌شود، تقویم رومیزی است. این هدیه پرکاربرد اغلب در ادارات و شرکت‌ها روی تمام میزها قرار دارد تا افراد از زمان و مناسبات مطلع باشند. شخص استفاده کننده بدون نیاز به ورق زدن می‌تواند در یک نگاه کل روزهای ماه را ببیند و به برنامه ریزی امور بپردازد. شرکت هدیه دهنده با حک لوگو و شعار تبلیغاتی بر روی پایه و یا صفحات تقویم می تواند حضوری مستمر و موثر در توجه شخص استفاده کننده از تقویم رومیزی و مراجعین وی به مدت یک سال داشته باشد. بهتر است برای سفارش و خرید تقویم رومیزی 1402 زودتر اقدام کنید و آن را به روزهای پایانی سال موکول نکنید. چرا که شرکت‌های تبلیغاتی باید زمان مناسبی برای طراحی و چاپ طرح پیشنهادی شما برای تقویم رومیزی داشته باشند.

تقویم دیواری

تقویم دیواری یکی از گزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه برای تبلیغات هستند که معمولا شبیه یک پوستر تبلیغاتی عمل می‌کنند. تقویم‌های دیواری اغلب تک صفحه‌ای بوده و تمام روزهای سال را نشان می‌دهند؛ یا اینکه هر برگ یک فصل را بر روی خود دارد و یا گاهی برای هر ماه برگی جداگانه در نظر گرفته می‌شود. در کل تقویم دیواری‌ها به علت اینکه بر روی دیوار نصب می‌شوند به عنوان پوستر یا تابلو، یک کالای تزیینی محسوب می‌شوند پس در طراحی آن باید دقت لازم را به عمل اورد تا علاوه بر زیبایی، تبلیغات شما را به خوبی انجام دهند. اگر قصد تبلیغ با  چاپ تقویم دیواری را دارید باید بدانید که از تقویم های دیواری اختصاصی استفاده کنید تا بازاریابی موثری انجام دهید. جنس کاغذ این تقویم‌ها کاغذ گلاسه می‌باشد اما نوع تقویم دیواری حصیری نیز بسیار پرطرفدار است.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک‌دستی از هدایای پرکاربرد اما ارزان قیمت تبلیغاتی محسوب می‌شود که این هدیه به عنوان یک بیلبورد متحرک می‌تواند به راحتی نام برند و رنگ سازمانی شما را در دید تمام افراد قرار دهد. شما وقتی هدایای تبلیغاتی مثل خودکار، تقویم، سررسید و … را برای مشتریان خود سفارش می‌دهید باید کیسه‌ای باشد که این محصولات را داخل آن گذاشته و به آن‌ها اهدا کنید. این کار کمک بزرگی به بازاریابی شما می‌کند چراکه افراد راحت‌تر وسایل خود را حمل می‌کنند و نام برند شما را به خاطر می‌سپارند. این کیسه‌های تبلیغاتی از سایز و جنس‌های متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند که با توجه به نیاز و نوع کاربرد آن می‌توانید از بین انواع آن انتخاب کنید. صبح آگهی ارائه دهنده انواع چاپ ساک دستی تبلیغاتی می‌باشد.

ست مدیریتی

تبلیغات موثر با کدام هدایای تبلیغاتی؟!

همانطور که می‌دانیم ست‌های مدیریتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی سازمانی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای جلب نظر مدیران و مقامات ارشد شرکت‌ها بهره ببرید. به عبارتی اهدای ست هدیه مدیریتی می‌تواند حسن نیت شما برای شروع یا ادامه همکاری را به رقبا نشان دهد. اگرچه استفاده از ست مدیریتی برای کارمندان شرکت نیز یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای آن‌ها به شمار می‌رود.  اهدای چنین هدایای سازمانی به کارکنان خود باعث ایجاد حس وفاداری آن‌ها به مجموعه‌ای می‌شود که در آن مشغول به کار هستند. به طور معمول ست مدیریتی شامل چند محصول کاربردی و لاکچری مثل پاوربانک، سررسید، فلش مموری، جاکارتی، کیف پول، جا کلیدی و ... می‌باشد. شما می توانید متناسب با بودجه‌ی خود اقدام نسبت به حذف یا اضافه‌ی برخی از اقلام گفته شده کنید. همچنین می‌توانید از ست‌های آماده و موجود مدیریتی ارزان و با کیفیت به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز بهره ببرید.

خودکار تبلیغاتی

چاپ خودکار تبلیغاتی ارزان یکی از روش‌های تبلیغاتی کاربردی و معروف به شمار می آید که بازدهی بالا و بازگشت سرمایه را به همراه دارد. تقریبا تمامی افراد برای نوشتن در طول روز از آن به صورت مکرر استفاده می‌کنند. خودکارهای تبلیغاتی تا زمان تمام شدن جوهرشان به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی کوچک در دست مخاطب عمل کرده و نشان‌دهنده برند، لوگو و رنگ سازمانی هر شرکتی می‌باشد. تولید و چاپ روی خودکارهای تبلیغاتی توسط شرکت‌های تبلیغاتی معتبر بسیاری انجام می‌شود. مجموعه طراحی و چاپ صبح آگهی با به کارگیری به روزترین متد چاپی و استفاده از بهترین متریال همواره در حال ارائه انبوه خودکار تبلیغاتی به مخاطبان بسیاری است.

نحوه سفارش هدایای تبلیغاتی صبح آگهی

یکی از مهم‌ترین خدماتی که باید تولید کننده‌های هدایای تبلیغاتی رعایت کنند، قابلیت شخصی سازی محصولات است. مجموعه‌ی تخصصی صبح آگهی به این امر مهم احترام گذاشته و شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را متناسب با سلیقه و بودجه‌ی خود سفارش دهید.  جهت سفارش هدایای تبلیغاتی از جمله ست مدیریتی، سررسید، انواع تقویم و ... به سایت صبح آگهی مراجعه کنید. سپس روی هدیه و محصول مورد نظر خود کلیک کنید تا شماره تماس مشاوران به صورت ثابت، فرم ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی و نمونه‌های تولید شده را مشاهده کنید. توصیه می‌شود ابتدا با کارشناسان تماس حاصل فرمایید و سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت سفارش اقدام کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: