April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۶۷۶
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
0
بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اهدای تسهیلات به مشتریان خود با نام “انتخاب پلاس” معادل ۳ برابر میانگین موجودی سپرده را آغاز کرد.
آغاز طرح تسهیلاتی “انتخاب پلاس” بانک ایران زمین
به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ هدف اصلی از اجرای این طرح رفع احتیاجات ضروری (کمک هزینه ودیعه مسکن، کمک هزینه تحصیل و تهیه جهیزیه) مشتریان بانک است.

در طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس مشتریان می توانند تا سقف ۳ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود مطابق با مصوبه بانک مرکزی (۱۸ درصد سالانه) تسهیلات دریافت نمایند. حداقل مدت زمان محاسبه میانگین مانده سپرده ۳ ماه می باشد.
طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس به مدت یک سال اجرا خواهد شد.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://b2n.ir/g48236 مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: