April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۱۱۲
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
رئیس‌جمهور از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.

دستور جدید رئیسی در مورد اینترنت

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری در جلسه عصر روز یکشنبه هیات دولت با اشاره به افزایش برودت هوا و مصرف گاز در کشور، ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه‌های ذیربط دولت برای تامین گاز مصرفی خانه‌های مردم و واحد‌های اداری و تجاری، بر اهمیت مدیریت مصرف تاکید کرد.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه تکمیل فاز ۱۱ مجتمع پارس جنوبی در سال‌های گذشته می‌توانست در رفع ناترازی گازی نقش موثری داشته باشد، اظهارکرد: بعد از ترک کار توسط شرکت‌های خارجی، عملیات تکمیل این فاز با قوت ادامه یافته و در آینده نزدیک به مراحل نهایی خواهد رسید.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.

رئیس‌جمهوری همچنین با اشاره به گزارش‌هایی درباره فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعیین شده، نظارت بر فرآیند فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل هشت بندی را که سال گذشته در جریان بازدید از پارکینگ ایران خودرو اعلام شد، مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد برای خود امتیازات ویژه در نظر گیرد، وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مامور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.

رئیسی همچنین بار دیگر ضرورت تبیین و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و اقدامات امیدآفرین دولت و دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به طرح ابهام درباره برگزاری جلسات مرتبط با موضوع مسکن از سوی برخی رسانه‌ها اظهارکرد: موضوع مسکن همواره برای دولت مهم بوده و جلسات هفتگی آن بطور مرتب برگزار شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: