کد خبر: ۳۹۱۲۸۰
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0

تتر (USDT) یک ارز رمزنگاری شده است که به عنوان یک استیبل کوین در نظر گرفته می‌شود و توسط مقداری معادل یک دلار آمریکا برای هر یک تتر در گردش پشتیبانی می‌شود. ذخیره سازی USDT می‌تواند یک موضوع پیچیده باشد، بنابراین بیایید به اصول اولیه کوین و نحوه عملکرد کیف پول‌های تتر بپردازیم. در حالی که تتر عمدتاً در صرافی‌ها برای معامله ارزهای دیجیتال نگهداری می‌شوند، برخی از معامله‌گران تمایل دارند آنها را به صورت شخصی ذخیره کنند. در این مقاله به معرفی دو تا از بهترین کیف پول‌های تتر می‌پردازیم که قبل از خرید تتر باید به آن توجه کنید.

کیف پول تتر چیست؟

کیف پول تتر یک روش امن است که به کاربران اجازه می‌دهد USDT خود را خارج از صرافی‌ها ذخیره کنند. برای انجام این کار، هر کیف پول دارای مجموعه‌ای منحصر به فرد از کلیدها است که به آنها کمک می‌کند تا کوین‌های خود را در بلاک چین پیدا کنند. این کدها بیشتر به این صورت شناخته می‌شوند:

  • یک کلید خصوصی: که به شما امکان می‌دهد به کوین‌های خود دسترسی داشته باشید و آنها را خرج کنید. هر کسی که به این کلید دسترسی داشته باشد می‌تواند تتر شما را خرج کند. همیشه آن را ایمن و خصوصی نگه دارید.

  • یک آدرس عمومی: که به کاربران امکان می‌دهد از دیگران وجوه دریافت یا درخواست کنند. این آدرسی است که با هر کسی که تتر را برای شما ارسال می‌کند به اشتراک می‌گذارید.

بلاک چین‌های تتر

جایی که با تتر پیچیده می‌شود، این است که آنها را می‌توان در 3 بلاک چین مختلف یافت: Omni Layer ،Ethereum و Tron. این بدان معنی است که 3 تتر مختلف وجود دارد که با یکدیگر سازگار نیستند. خیلی‌ها از این موضوع آگاه نیستند، اما ارسال تتر بین کیف پول‌های بلاک چین‌های مختلف منجر به از دست دادن سرمایه می‌شود.

ناگفته نماند که قبل از برداشتن آنها از کیف پول خود، مهم است که بررسی کنید چه نوع تتری در صرافی دارید. همانطور که گفته شد، روند بررسی بسیار ساده برای شناسایی نوع تتر وجود دارد:

  1. آدرس تتر خود را بررسی کنید:

USDT Omni Layer – آنها با یک رشته تصادفی از کاراکترهای هگزادسیمال شروع می‌شوند.

USDT ERC20 (اتریوم) - آنها با "0x" شروع می‌شوند.

USDT TRC20 (ترون) - آنها با "TX" شروع می‌شوند.

  1. با صرافی چک کنید:

با پشتیبانی مشتری صرافی تماس بگیرید یا از بخش سؤالات متداول وب‌سایت آنها بررسی کنید تا مطمئن شوید کدام نوع USDT را میزبانی می‌کنند.

به یاد داشته باشید که همیشه هنگام تراکنش تتر، هر دو ارسال را در آدرس‌های دریافت‌کننده دوباره بررسی کنید تا از سازگاری آنها مطمئن شوید. اکنون که می‌دانید کیف پول تتر چگونه کار می‌کند، بیایید ببینیم هنگام انتخاب کیف پول خود چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیرید.

در انتخاب کیف پول Tether چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اولین چیزی که باید بدانید این است که واقعاً دارای چه نوع توکن‌های USDT هستید. در مرحله بعد، باید یک کیف پول سازگار از یکی از دسته‌های زیر انتخاب کنید:

  • کیف پول‌های موبایل: اگر نیاز دارید چندین بار در روز به رمزارزهای خود دسترسی داشته باشید، این اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند شما را به یک بانک قابل حمل تبدیل می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که از تلفن خود به خوبی مراقبت می‌کنید؛ زیرا گم شدن آن می‌تواند بر ایمنی سرمایه شما تأثیر بگذارد.

  • کیف پول‌های وب: این کیف پول‌ها از طریق تلفن همراه یا مرورگر وب قابل دسترسی هستند. آنها راحت هستند و این باعث محبوبیت آنها شده است، اما هشدار داده شود که امنیت بهترین ویژگی آنها نیست. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان لایه‌های امنیتی اضافی اضافه می‌کنید.

  • کیف پول‌های رومیزی: آنها امنیت بهتری نسبت به کیف پول‌های آنلاین دارند و به نرم افزار خاصی برای رمزگذاری و ذخیره کلیدهای شما نیاز دارند. کلیدهای شما روی دستگاه شما رمزگذاری‌شده باقی می‌مانند و قرار گرفتن آنها در معرض هکرها به حداقل می‌رسد.

  • کیف پول‌های سخت‌افزاری: اینها دستگاه‌های فیزیکی و بسیار ایمن هستند که به‌طور خاص برای ذخیره رمزارز شما طراحی شده‌اند. شما می‌توانید از آنها برای تراکنش‌های روزانه و ذخیره‌سازی طولانی مدت استفاده کنید.

انواع کیف پول‌های تتر

1. کیف پول Paybis

تعداد کوین‌های پشتیبانی شده: 7

توکن‌های تتر پشتیبانی شده: ERC-20 ،TRC-20

دسترسی: موبایل، دسکتاپ

سیستم عامل موبایل: اندروید و iOS

بررسی علت انتخاب

امنیت پیشرو در صنعت: رمزارزها در این کیف پول با ایمنی بالایی نگهداری می‌شوند.

پشتیبانی از تمام توکن‌های اصلی: علاوه بر تتر، Paybis کیف پول‌هایی برای اتریوم، بیت کوین، تتر و موارد دیگر نیز ارائه می‌دهد.

یکپارچه در صرافی Paybis: مستقیماً از نمایه خود به آن دسترسی داشته باشید و می‌توانید بدون خروج از این سایت با کارت اعتباری خود حسابتان را شارژ کنید.

راحتی و سادگی: مانند خود صرافی Paybis، این کیف پول با در نظر گرفتن سهولت استفاده ساخته شده است. با این حال، ابزارهای قدرتمند همیشه در صورت نیاز وجود دارند.

راه اندازی کیف پول Paybis

اگر یک حساب Paybis دارید، نیازی به انجام کار دیگری ندارید؛ کیف پول مستقیماً از نمایه شما قابل دسترسی است.

2. بهترین کیف پول تتر موبایل – Coinomi

تعداد کوین‌های پشتیبانی شده: 120+

توکن‌های تتر پشتیبانی شده: Omni ،ERC-20

دسترسی: موبایل

سیستم عامل موبایل: اندروید و iOS

بررسی علت انتخاب

تعداد رمزارزها: این کیف پول موبایلی که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های رمزنگاری در اندروید و iOS است، که به شما امکان ذخیره، خرید و فروش بیش از ۱۲۰ ارز دیجیتال را می‌دهد.

پشتیبانی از همه توکن‌های تتر: بهترین چیز در مورد آن این است که بر خلاف هر کیف پول دیگری در این لیست، از هر 3 نسخه مختلف توکن‌های تتر پشتیبانی می‌کند.

در حالی که این قطعاً آن را از سایرین متمایز می‌کند، در اینجا به برخی از ویژگی‌های اضافی اشاره می‌شود که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

امنیت عالی: کوینومی یک کیف پول (HD (Hierarchical Deterministic است که یک عبارت اولیه ایجاد می‌کند که تمام اطلاعات مورد نیاز برای بازیابی کلید خصوصی شما را ذخیره کند. علاوه بر این، با رمزگذاری آدرس IP خود در سرورهای آنها، شما را ناشناس نگه می‌دارد.

یکپارچه‌سازی صرافی: کیف پول صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال (Changelly، Shapeshift، Binance DEX) را ادغام می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون خروج از برنامه یا ارسال کوین‌های خود به صرافی شخص ثالث، آنها را مبادله کنید.

جمع‌بندی

قبل از خرید usdt بهتر است یک کیف پول انتخاب کرده و آن را نصب کنید. نکته قابل توجه این است که قیمت تتر در تمامی صرافی‌ها یکسان نیست و شما می‌توانید از فرصت مقایسه قیمت usdt و فروش و خرید تتر از اینجا اقدام کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: