April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۱۳۷
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
0
همزمان با ایام الله دهه فجر، اولین نشان اعتبار هنر توسط سید مجید پور احمدی به شبان پیر شهرضایی مشهدی حسینعلی شبان پور اهدا شد.

اولین نشان اعتبار هنر به شبان پیر شهرضایی اهدا شد

اولین نشان اعتبار هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و احمد مقیمی مشاور وزیر در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم، علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و سید امیر جعفری فرماندار شهرضا به شبان پیر شهرضایی مشهدی حسینعلی شبان پور اهدا شد.

سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار با تقدیم پیام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حسینعلی شبان پور گفت: هنر در جامعه ما، پس از انقلاب اسلامی، تجلّی یافته از ایمان، اعتقاد و آگاهی ملّتی است که هنر را چونان سلاحی بُرنده در پایداری و پاسداری از آرمان هایشان پذیرفته و ارزش‌های والای اسلامی، در باروری درخت تناور و همیشه بهار هنر اسلامی تأثیری اساسی دارد.

وی افزود: هنرمندان متعهد با شناخت جایگاه والای خویش و به پشتوانه معارف غنی اسلامی، می‌توانند هنر را تواناترین و زیباترین وسیله هدایت ملت ها، به سوی عدالت خواهی و آزادی و خداجویی برگزینند و نمایش زیبایی‌های آفرینش و آثار روح نواز و بدیع، جامعه‌های بشری را به سوی معبود حقیقی هدایت کرده و جوشش، حرکت و تکاپو را به ملت‌های می‌بخشد.

در ادامه پوراحمدی لوح تقدیر به همراه کارت هنر و نشان اعتبار هنر را به شبانپور اهدا کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: