April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

چه کیف پول‌هایی ارز دیجیتال ایاس را پشتیبانی می‌کنند؟

اگر قصد خرید ایاس و یا نگهداری آن را دارید، قطعاً به یک کیف پول مناسب که از این ارز پشتیبانی کنید نیاز پیدا خواهید کرد. در این مقاله لیستی از بهترین کیف پول‌های مناسب ایاس (EOS) را معرفی خواهیم کرد، اما قبل آن نگاهی به این ارز دیجیتال و ویژگی‌های آن می‌اندازیم.

ایاس چیست؟

ایاس در ابتدا توسط دن لاریمر (Dan Larimer) که یک مهندس نرم افزار بود بر روی بلاک چین اتریوم طراحی و ایجاد شد. پلتفرم ایاس بسیار کاربر پسند طراحی شده است و ظاهر زیبایی دارد. ایاس یک پلتفرم غیرمتمرکز است؛ زیرا می‌توان آن را نسخه جدیدی از اتریوم در نظر گرفت. بلاک چین ایاس از بسیاری دیگر از برنامه‌های غیر متمرکز مختلف پشتیبانی می‌کند. این برنامه‌ها به صورت همتا به همتا اجرا می‌شوند. این پلتفرم را می‌توان چند کاربره نیز دانست، به این معنی که یک حساب واحد می‌تواند توسط یک فرد یا افراد قابل دسترسی باشد. جالب است بدانید که شبکه ایاس می‌تواند همانند یک سیستم عامل عمل کند.

هدف ایاس چیست؟

هدف ایاس در هنگام راه‌اندازی، گردآوری بهترین ویژگی‌ها و وعده‌های فن‌آوری‌های مختلف قراردادهای هوشمند موجود در بازار (مانند پشتیبانی محاسباتی اتریوم و امنیت بیت‌کوین) در یک برنامه کاربردی ساده و بسیار مقیاس‌پذیر بود.یکی از بخش‌های کلیدی EOS الگوریتم اجماع اثبات سهام (DPOS) است که برای برآورده کردن الزامات عملکرد برنامه‌های غیرمتمرکز در بلاک چین - از جمله مدیریت میلیون‌ها کاربر، طراحی شده است. توجه به این نکته مهم است که بلاک چین EOS هیچ فورکی را تجربه نمی کند زیرا تولیدکنندگان بلاک به جای رقابت برای تولید بلوک ها همکاری می کنند.

بنیان‌گذار ایاس کیست؟

پروژه ایاس توسط شرکتی به نام Block One در حال توسعه است. این شرکت توسط دن لاریمر (از بنیانگذاران Bitshares و Steemit) و برندان بلومر رهبری می‌شود که تجربه‌ای جدی در دنیای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند.

ارز ایاس چیست؟

توکن EOS ارز دیجیتال شبکه ایاس است. امروزه، ارزش بازار این توکن بیش از ۱ میلیارد دلار است. توزیع ارز دیجیتال ایاس در یک دوره ۳۴۱ روزه انجام می‌شود، دوره‌ای که به همه زمان کافی برای تحقیق در مورد پروژه و جامعه و همچنان امکان مشارکت در آن ارائه داده شده است. نحوه خرید ایاس نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال است؛ می‌توانید با مراجعه به صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز آن را خریداری کنید. قیمت ایاس در زمان نگارش این مقاله ۱.۰۷ دلار است.

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ایاس

تا به اینجا در مورد شبکه و ارز ایاس صحبت کردیم. در ادامه لیستی از بهترین کیف پول‌های مناسب برای نگهداری ایاس را معرفی خواهیم کرد.

کیف پول لجر نانو اس

کیف پول‌های سخت افزاری بهترین هستند. Ledger Nano S یکی از این کیف پول‌ها است که به شکل USB طراحی شده است. این امر موجب می‌شود حمل و نقل این کیف پول ساده‌تر شود، به این معنی که می‌توانید در هر کجا و در هر زمان در جهان به کیف پول خود دسترسی داشته باشیدصدها هزار کوین و توکن توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند و این لیست، روز به روز در حال افزایش است. نکته دیگر اینکه تمام اطلاعات محرمانه شما مانند عبارات سید و کلیدهای خصوصی در دستگاه سخت افزاری شما ذخیره می‌شود. این ویژگی امنیت شبکه را برای دور ماندن از هکرها فراهم می‌کند. این دستگاه اگرچه کمی گران است، اما با تمام ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، ارزش داشتن آن را دارد.

کیف پول Infinito EOS

کیف پول اینفینیتو یک کیف پول چند دارایی است که طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دش، ایاس و بسیاری دیگر را ارائه می‌دهد. همه ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده توسط کوین مارکت کپ رتبه بالایی دارند. کیف پول ایاس همچنین دسترسی به تمام بلاک چین‌های پیشرو قراردادهای هوشمند مانند ERC20، NEP-5 و ETH را ممکن می‌کند. فقط از طریق اپلیکیشن موبایل می‌توانید مستقیماً به این کیف پول دسترسی داشته باشید. هم iOS و هم اندروید از آخرین نسخه کیف پول Infinito پشتیبانی می‌کنند.

اگر به دنبال کیف پول‌های دیجیتال هستید، حتماً امنیت مهمترین نگرانی شما است. از این نظر، این کیف پول مطمئناً نظر شما را جلب خواهد کرد. کیف پول اینفینیتو ویژگی‌های امنیتی خوبی دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته در میان آنها دسترسی از طریق تاچ آیدی است. Touch ID این روزها یک روند جدید در پشتیبانی از کیف پول موبایل است. پشتیبانی از چند زبان، پورتفولیو مجازی، اسکنر کد QR و مدیریت مخاطبین از ویژگی‌های کلیدی این کیف پول است.

اتمیک ولت

کیف پول اتمیک یکی دیگر از کیف پول‌های رو به رشد است که تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول نرم افزاری طیف وسیعی از امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پشتیبانی از چت زنده ۲۴ ساعت یکی از این ویژگی‌ها است. بسیاری از کاربران کریپتو کیف پول اتمیک را جایگزین کیف پول‌های سخت افزاری می‌دانند.

چه کیف پول‌هایی ارز دیجیتال ایاس را پشتیبانی می‌کنند؟

کیف پول اتمیک کاملاً از هک شدن یا حمله پاک است. برای استفاده از این کیف پول، باید نرم افزار را روی دسکتاپ خود نصب کنید و سپس می‌توانید از آن برای نگهداری ارز ایاس استفاده کنید. بنابراین احتمالاً ابتدا باید دسکتاپ خود را از هر گونه ویروس پاک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: