April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۲۸۷
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این شرکت، پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس شرکت

متن پیام «لطف اله نکوئی» به این شرح است:

به نام خدا

به لطف خدای متعال، تلاش شبکه فروش، کارکنان صف و ستاد و وفاداری بیمه گزاران، شرکت بیمه آسماری دهمین سال تولد خود را با شکوه‌تر از همیشه جشن می‌گیرد.

نهالی که ۱۰ سال پیش با همت جمعی از بزرگان صنعت بیمه کاشته شد، امروز پس از تحمل فراز و نشیب‌های فراوان، به درختی تناور تبدیل شده که میوه‌های آن، کام همه ذینفعان را شیرین کرده است.

افزایش چند برابر پرتفو، گسترش دامنه بیمه گزاران، درخشش در میان رقبا و ارائه خدمات ویژه به مشتریان، نام شرکت بیمه آسماری را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخته است.

اینجانب با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه آسماری، این نوید را می‌دهم که شرکت در آینده نه چندان دور نه تنها بسیاری از مرز‌ها را در می‌نوردد، بلکه نام آن در عرصه‌های جدید نیز شنیده خواهد شد.

بر خود وظیفه می‌دانم از همه کسانی که در این سال‌ها با تحمل مشقت‌ها و رنج ها، شرکت بیمه آسماری را در رسیدن به نقطه افتخارآمیز کنونی همراهی کردند، قدردانی کنم و از خداوند بزرگ برای آن‌ها توفیق و سربلندی آرزو می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: