April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۴۸۱
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در تهران اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران با مدیران، فعالان و سرمایه گذاران صنعت مالی حاضر در نمایشگاه در راستای تقویت روابط متقابل و توسعه سطح همکاری های دوجانبه و مشترک دیدار و گفت‌وگو کردند.

همکاری های نزدیک و تقویت روابط مشترک بانک ملی ایران با فعالان صنعت مالی

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد این بانک در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه شرکت‌ها، مجموعه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، موسسات اعتباری، گروه‌های مالی، شرکت‌های سرمایه گذار و صنایع خلاق حاضر؛ میزبان تعداد بسیاری از مدیران و نمایندگان حاضر شرکت‌های صنعت مالی و همچنین واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان در کشور بودند تا تأمین نیاز‌های مالی شرکت‌ها و زمینه‌های ارتقای سطح همکاری‌های مشترک را بررسی کنند.

اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران در این نمایشگاه در راستای توسعه و گسترش همکاری‌های دو جانبه و ایجاد تعامل بیشتر و مؤثرتر از بنگاه‌های اقتصادی، موسسات اعتباری، گروه‌های مالی، شرکت‌های سرمایه گذار و صنایع خلاق حاضر در این نمایشگاه بازدید و با تعدادی از مدیران بنگاه‌های اقتصادی و موسسات اعتباری و سرمایه گذار دیدار و گفتگو کردند.

همچنین گروه‌های مختلفی از فعالان صنعت مالی، نخبگان بازار پول و سرمایه و سرمایه‌گذاران با حضور در غرفه بانک ملی ایران، برای همکاری و استفاده از محصولات اعتباری و ابزار‌های تامین مالی مورد نیاز با مدیران ارشد بانک ملی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است، حمایت از تولید و تامین مالی برای ساخت طرح‌های زیربنایی و روبنایی کشور، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران دنبال می‌شود.

لازم به ذکر است، غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سالن ۴۱ غرفه ۲۶ پذیرای فعالان اقتصادی، مدیران موسسات و بنگاه‌های اقتصادی و علاقمندان به صنت مالی خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: