پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

استقبال جهانیان از محصولات جهان فولاد (+فیلم)

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) حضور یافت. این نمایشگاه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صادراتی آغاز بکار کرد. یکی از بخش‌هایی که با استقبال قابل توجهی رو به روشد، معدن و صنایع معدنی بود. از یک سو سالهاست بر فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی تاکید می‌شود و از سوی دیگر لازم است ظرفیت اقتصادی مناسبی جایگزین نفت شود که معدن و صنایع معدنی، ظرفیت مناسبی برای تحقق این مهم است.

تکریم شایسته روستاییان و عشایر+ فیلم

به همت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، همایش روز ملی روستا برگزار شد. در این همایش از آغاز آزمایش بیمه تکمیلی کشاورزان، روستاییان و عشایر پرده برداری شد.

مهدی خطیبی: فضای صنعت خودرو غبار آلود شده است +ویدیو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که فضای صنعت خودرو به دلیل حاشیه‌پردازی‌ها بسیار غبارآلود شده، گفت: در این فضا، فعالیت‌های راهبردی، محوری و ساختاری که در حال انجام است، به حاشیه رانده می‌شود و گویا اراده‌ای برای حذف حواشی و حل آن وجود ندارد.

شرکت گهر زمین، بزرگترین معدن سنگ آهن روباز خاورمیانه +ویدیو

شرکت سنگ آهن گهرزمین، بزرگترین معدن سنگ آهن روباز خاورمیانه است که در تمامی سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته است به نوعی که در سال مالی گذشته ۱۶.۲ میلیون تن سنگ آهن تولید و درآمد شرکت از ۴۳ هزار میلیار ریال به ۱۰۸هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

مسابقه نقاشی «زنگ بیمه» تا ۱۰ بهمن تمدید شد +ویدیو

با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس، برنامه زنگ بیمه به منظور گسترش فرهنگ بیمه برای این سفیران اثرگذار بیمه یادآوری می‌شود. بیمه مرکزی به همین مناسبت مسابقه نقاشی آنلاین برگزار کرده است. دانش‌آموزان عزیز می‌توانند نقاشی‌های خود را به آدرس zangebimeh@centinsure.ir بفرستند.
با بیمه‌ها