May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۷۲۷۹
۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
0
خبر عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران برقی وزارت نیرو تا پایان سال صحیح نیست.
پول‌نیوز - مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با رد برخی اخبار منتشر شده درخصوص عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران برقی تا پایان سال جاری، این خبر را ناشی از برداشت نادرست از اظهاراتش دانست و گفت: شرکت مدیریت شبکه برق فقط با نیروگاه های برق خصوصی در ارتباط است و هیچ ارتباطی با سایر شرکت ها از جمله مپنا یا کنتور سازی ندارد.
 
میرفتاح فتاح قره باغ با بیان اینکه شرکت مدیریت شبکه برق ایرن فقط در ارتباط با نیروگاه های بخش خصوصی فعال است و هیچ اطلاعی از میزان مطالبات بخش های دیگر و چگونگی پرداخت بدهی ها ندارد، گفت: شرکت مدیریت شبکه برق ایران بر اساس مصوبه هیأت وزیران امکان تهاتر تا سقف 2 هزار و 500 میلیارد تومان را دارد.

مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در پاسخ به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه  در خصوص انتشار خبری درباره عدم پرداخت مطالبات شرکتهای برقی تصریح کرد: انعکاس این موضوع، ناشی از برداشت نادرست خبرنگار از اظهارات بنده بوده است، چون شرکت مدیریت برق تنها باید مطالبات فروشندگان نیروگاه های برق خصوصی که در بورس انرژی برق خود را عرضه می کنند پرداخت کند.

وی در ادامه افزود: هیأت وزیران تا سقف 2 هزار و 500 میلیارد تومان تهاتر بدهی های نیروگاه های برق خصوصی را به تصویب رسانده است  که تا به امروز مبلغ هزار و 70 میلیارد تومان تهاتر شده است و مانده بدهی های نیروگاه های بخش خصوصی کمتر از مصوبه هیأت وزیران است.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: شرکت مدیریت شبکه برق مانده بدهی های نیروگاه های بخش خصوصی را تا پایان سال تهاتر می کند و در این خصوص تا پایان سال هیچ مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: