May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۷۹۶۳
۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
0
تفاهم نامه همکاری در رشته های مختلف بیمه ای بین بیمه دی شعبه بیرجند و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی منعقد گردید.
پول‌نیوز- تفاهم نامه همکاری در رشته های مختلف بیمه ای بین بیمه دی شعبه بیرجند و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی منعقد گردید.

به گزارش بانک و بیمه پول‌نیوز، در ابتدای مراسم حضرت حجه الاسلام و المسلمین معصومی مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند بیمه دی به جامعه، اظهار امیدواری نموده و بیان کردند که تعامل بیشتر بنیاد شهید با شرکت بیمه دی موجب خدمات مفید به خانواده معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران می باشد.

در ادامه شریعتی فر رئیس شعبه بیرجند ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین محترم، طرح راه اندازی میز خدمت و انجام پروژه خدمت رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید را در حضور مدیرکل محترم و حاضرین در جلسه تشریح نمودند که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
سپس بمنظور ارائه خدمت خاضعانه از سوی شرکت بیمه دی و شروع مقدمات پروژه میز خدمت در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و ادارت تابعه، تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و شرکت بیمه دی به امضاء رسید و کلیه امور بیمه ای کارکنان اداره کل و شهرستانهای تابعه و خانواده های محترم شهدا و جانبازان به بیمه دی واگذار گردید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: