May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۸۳۶۷
۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
۱
این هتل به دور از تجملات و هزینه های سرسام آور ساخت هتل های آنچنانی و تنها با توسل به طرح و رنگ، بسیار چشمگیر و چشم نواز به نظر می رسد و البته یک قابلیت بسیار مهم نیز در برابر گردشگران قرار دارد؛ رنگ اتاق را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.
پول‌نیوز، سمیه علی‌اصغری - در دنیای امروز، هتل ها تبدیل به یک از جاذبه های گردشگری شده اند. بی شک تجربه یک اقامت خاص و مطلوب در تصمیم گیری های بعدی گردشگران برای سفر تاثیر بسیاری دارد .از این رو یک مجموعه تجاری در بروکسل(بلژیک) خلاقیت دیدنی به نمایش گذاشته و هتلی رنگارنگ را در برابر گردشگران قرار داده است.

این هتل به دور از تجملات و هزینه های سرسام آور ساخت هتل های آنچنانی و تنها با توسل به طرح و رنگ، بسیار چشمگیر و چشم نواز به نظر می رسد. قیمت رزرو اتاق برای یک شب در این هتل از 179 یورو(223 دلار) شروع می شود و البته یک قابلیت بسیار مهم نیز در برابر گردشگران قرار دارد؛ رنگ اتاق را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
19:30 - 1393/09/01
خیلی برام جالبه که وقتی این معماری های قدیمی ایرانی رو می دیدم با خودم می گفتم که چرا اینقدر رنگ تو این بناها استفاده شده و امروز تو این هتل که اسمش رو گذاشتید خوشرنگ ترین جلوه هایی نظیر اون رو می توان دید اما به نظر من این هتل با اون رنگ آمیزی های اون بنا ها قابل مقایسه نیست از جمله این بناها می توان به مسجد نصیر الملک در شیراز اشاره کرد که بارها گزارشهایی از انو در سایت های معتبر دنیا چاپ شده و من که اون بنا را از نزدیک دیدم می گم این بنا واقعا فوق العاده است
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: