April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۸۵۳۴
۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
۱
علاقمندان می توانند با پرداخت 20000 تومان در زمان خرید صاحب سیم کارت دائمی شوند. این افراد تا پایان سال 93 فرصت دارند تا سیم کارت دائمی خریداری شده را فعال کنند. هنگام فعال سازی نیز مابه التفاوت یعنی مبلغ 145.600 تومان را باید پرداخت کنند.
پول‌نیوز- در طرح فروش محدود سیم کارت های دائمی همراه اول، هموطنان می توانند سیم کارت دائمی با قیمت مصوب 165.600 تومان را از دفاتر خدمات ارتباطی و یا فروشگاه های همراه اول خریداری کنند و از امکان پرداخت دو مرحله ای قیمت سیم کارت برخوردار شوند.

پرداخت دو مرحله ای:

علاقمندان می توانند با پرداخت 20000 تومان در زمان خرید صاحب سیم کارت دائمی شوند. این افراد تا پایان سال 93  فرصت دارند تا سیم کارت دائمی خریداری شده را فعال کنند. هنگام فعال سازی نیز مابه التفاوت یعنی مبلغ 145.600 تومان را  باید پرداخت کنند.

هدیه پاییزی:

در صورتی که سیم کارت دائمی خریداری شده تا پایان پاییز 93 فعال گردد، می توان از 30% تخفیف در تمامی مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) برخوردار شد.

به گزارش شرکت ارتباطات سیار ،افراد علاقمند می توانند برای خرید شماره های جذاب تر و بهره مندی از هدیه پاییزی همراه اول هر چه سریعتر به دفاتر خدمات ارتباطی و فروشگاه های همراه اول مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مهدی ملک محمدی
ROMANIA
00:08 - 1393/09/19
سلام.من امروزصبح به چندین دفتر خدمات ارتباطی برای خرید سیمکارت مراجعه کردم متاسفانه همشون هرقیمتیکه دلشون میخواست بمامیگفتن اگرقیمت همینی که تلوزیون اعلام میکنه هستش پس این قیمتایی که بمامیفروشن چیه.اگرنه که هرکسی باید یه سودی این وسط ببره پس خواهشادیگه تبلیغ نکنیید ماکه نخواستیم از مبایلیها قیمت ازادبخریم خیرسرمون به دفاترهای خودتون مراجعه کردیم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: