کد خبر: ۱۲۸۹۰۱
۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
0
بزرگترین شرکت حفاری چاه های نفت و گاز ایران و دانشگاه مونتان لئوبن اتریش تفاهم نامه چهار ساله همکاری های مشترک پژوهشی، فناوری، مطالعاتی و تخصصی در حوزه صنعت حفاری چاه های نفت و گاز امضا کردند.
توافق بزرگترین شرکت حفاری ایران و اتریشی‌هاپول‌نیوز- بزرگترین شرکت حفاری چاه های نفت و گاز ایران و دانشگاه مونتان لئوبن اتریش تفاهم نامه چهار ساله همکاری های مشترک پژوهشی، فناوری، مطالعاتی و تخصصی در حوزه صنعت حفاری چاه های نفت و گاز امضا کردند.

به گزارش مهر، شرکت ملی حفاری به عنوان بزرگترین دارنده ناوگان دکل های حفاری خشکی و دریایی ایران و دانشگاه مونتان لئوبن اتریش تفاهم نامه همکاری های پژوهشی، فناوری، مطالعاتی و تخصصی در حوزه صنعت حفاری چاه های نفت و گاز امضا کردند.

محمدرضا تاكایدی قائم مقام مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران در تشریح جزئیات امضای این تفاهم نامه مشترک با دانشگاه مونتان لئوبن اتریش، گفت: این تفاهمنامه در راستای تبادل علمی و اجرایی به منظور دستیابی به تكنولوژی های نوین حفاری، افزایش راندمان كار، سرعت حفاری و ازدیاد برداشت از مخازن در پروژه های نفت و گاز به امضاء رسیده است.

این مقام مسئول به محورهای همكاری و توافقات انجام شده اشاره كرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی كوتاه مدت و بلند مدت مورد نیاز مدیران، متخصصان و كارشناسان صنعت حفاری در ایران و اتریش، برگزاری همایش و سمینارهای علمی آموزشی مرتبط، برگزاری كارگاه ها، سخنرانی های علمی مشترك، همكاری های پژوهشی و فناوری به صورت طرح ها و مطالعات تحقیقاتی، همكاری متقابل در زمینه چاپ و انتشار مقالات علمی، برگزاری دوره های تكمیلی و عملی دانشجویان دانشگاه علمی كاربردی شركت و دانشگاه مونتان لئوبن اتریش از جمله توافقات مشترک با این دانشگاه اتریشی بوده است.

این تفاهم نامه مشترک بین محمدرضا تاكایدی قائم مقام مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران و پروفسور پیتر موزر معاون روابط بین الملل دانشگاه مونتان لئوبن اتریش امضا شده است.

تفاهم نامه مشترک شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه مونتان لئوبن اتریش چهار ساله بوده که در صورت توافق امکان تمدید این قرارداد همکاری وجود دارد.
برچسب ها: چاه ، نفت ، گاز ، حفاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: