May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۰۰۰
۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
0
دليل افزايش مطالبات معوق بانکي عدم استفاده کارآمداز دانش مديريت استراتژيک در نظام بانکي است.
نداشتن دانش مديريت استراتژيک دلیل بی رونقی کسب کار استپول‌نیوز- دليل افزايش مطالبات معوق بانکي عدم استفاده کارآمداز دانش مديريت استراتژيک در نظام بانکي است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر ديواندري مديرعامل بانک پارسيان در کنفرانس ساليانه مديريت استراتژيک دانشگاه تهران که با تاکيد برنوآوري و پويايي کسب و کار و با حضور فرهيختگان دانشگاهي و مديران ارشد کسب و کار، روزهاي  4 و 5 آذر ماه در دانشکده مديريت برگزار شد، افزود: دليل اصلي شکست کسب و کارها و افزايش مطالبات معوق بانکي عدم استفاده کارآمد از ظرفيت هاي علم و دانش مديريت استراتژيک براي رونق کسب و کارهاست.

علم ارزان ترين کالاست و به راحتي در دسترس کار آفرينان اقتصادي مي تواند قرار گيرد، که متاسفانه از آن کمتر استفاده شده است.

ايشان در ادامه اظهار داشت: در آينده کسب و کارها به سمت کسب و کارهاي چند گانه حرکت مي کنند و شرکتها مي بايست به طور طولاني مدت پاسخگوي نيازهاي مشتريان خود باشند و با نوآوري هاي متعدد و ايجاد زنجيره ارزش منسجم و هماهنگ با مشتريان خود زندگي کنند.

چالش هاي جامعه در 5 تا 10 سال آينده شناسايي شده که عبارتند از: بيکاري، محدوديت منابع، آب و هوا، نابرابري درآمد، امنيت فردي، جرم و جنايت، شاخص هاي اقتصادي و زيست محيطي. پيش از اين گفته مي شد دولت ها نقش کليدي در مبحث اقتصاد کلان کشور ها دارند اما نتايج تحقيقات در اين زمينه نشان مي دهد کسب و کارها بيش از دولت در رشد اقتصادي نقش دارند.

کسب و کارها تا 78 درصد ضريب نفوذ در شاخص هاي اقتصادي دارند. در مناطقي که با چالش کاهش امنيت روبرو هستند لازم است عمران و آباداني و در جوامعي که جرم و جنايت زياد شود مي بايست کسب و کار جديد راه بيافتد تا رونق اقتصادي در اين مناطق شکل بگيرد. دکتر ديواندري در زمينه تحولات حوزه مديريت استراتژيک تا سال 2050 عنوان کرد، فاصله بين تقاضا و دسترسي منابع بيشتر   مي شود که حاصل آن، بالارفتن هزينه هاست و ريسک اجتماعي و اقتصادي در عرضه به وجود مي آيد.

در اين کنفرانس که با حضور اساتيد و پيشگامان و علاقه مندان حوزه مديريت استراتژيک برگزار شد، تعدادي از محققين اين علم به ارائه دستاوردها و نتايج آخرين تحقيقات خود در اين زمينه پرداختند.

لازم به ذکر است اين کنفرانس به صورت همه ساله به همت دانشکده مديريت دانشگاه تهران برگزار مي شود و با ارائه کارگاه ها و سخنراني هاي تخصصي استراتژي در عصر چهارشنبه پنجم آذرماه 1393 به کارخود پايان داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: