April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۱۹۱
۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
0
دکتر مرتضي شهید زاده رئيس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک كشاورزي گفت: رسالت اصلي اين بانك توسعه بخش كشاورزي و امنيت غذايي كشور است.
رسالت بانک کشاورزی امنیت غذایی کشور استپول‌نیوز- دکتر مرتضي شهید زاده رئيس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک كشاورزي گفت: رسالت اصلي اين بانك توسعه بخش كشاورزي و امنيت غذايي كشور است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در استان خراسان رضوي، دكتر شهيدزاده روز شنبه هشتم آذر سال جاري در جلسه اداري اين مديريت با اعلام مطلب فوق برعزم جدی در تحقق رسالت بانک و خدمت رسانی به بخش کشاورزی  تأكيد كرد.

وي استفاده تلفیقی از خدمات متنوع بانک در حوزه های بیمه ، بانکداری الکترونیک و... را لازمه تقویت حوزه های تجهیز منابع و پرداخت تسهیلات دانست و اظهار امیدواری کرد با همت همکاران، رسالت اصلی بانک كشاورزي كه کمک به توسعه بخش کشاورزی و فراهم ساختن امنیت غذایی کشور است به انجام برسد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانك كشاورزي با تأكيد بر ضرورت تحقق اهداف حوزه مالی  بانك و دستیابی به خود اتکایی مالی  به عنوان  مهم ترین برنامه های این حوزه  خاطرنشان كرد: تلاش برای افزایش سرمایه بانک و جذب کمک های دولت جزو مهم ترین عوامل تحقق اهداف این حوزه است.

دكتر شهيدزاده در بخش ديگري از سخنان خود، اولین سفر کاری حضور در جمع بسیجیان و زیارت مضجع شریف آقا علی ابن موسی الرضا (ع) را موهبتی الهی دانست.

گفتنی است دکتر شهید زاده، برای حضور در جمع بسیجیان بانک كشاورزي به مشهد مقدس عزیمت و در جلسه اداری مدیریت شعب اين بانك در استان خراسان رضوی نيز شرکت کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: