کد خبر: ۱۲۹۵۵۸
۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
0
آغازطرح فروش اعتباری ایران خودروپول‌نیوز- گروه صنعتي ايران خودرو، طرح فروش « فوری اعتباری » آذرماه محصول وانت باردو بنزینی را از روز چهارشنبه 12 آذر 93 آغاز می كند.    

به گزارش ایکو پرس، با توجه به احتمال عدم تولید وانت باردو در سال 94 و بهره مندی مشتریان این محصول از آخرین فرصت به دست آمده و همچنین کسب رضایت اقشار کم درآمد، طرح فروش نقد و اقساط وانت باردو بنزینی با ارائه 50 درصد تسهیلات و تحویل 20 روزه آغاز می شود.

مشتریان می توانند با پرداخت نیمی از مبلغ به صورت اینترنتی در این طرح ثبت نام و سپس با مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو نسبت به ارائه چک ها و سایر مدارک و تکمیل ثبت نام خود اقدام كنند.

به این ترتیب هم وطنان می توانند از ساعت 14 چهار شنبه 12 آذر 93 با مراجعه به نمایندگی های مجاز  فروش  يا پايگاه اينترنتي فروش محصولات گروه صنعتي ايران خودرو به نشانی www.ikco.iranecar.ir ثبت نام کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: