May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۸۲۷
۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
۱
گروه صنعتي ايران خودرو نخبگان كشور را براي همكاري در زمينه طراحي نماي ظاهري خودرو فراخواند.
فراخوان ايران خودرو براي طراحي نماي ظاهري خودروپول‌نیوز- گروه صنعتي ايران خودرو نخبگان كشور را براي همكاري در زمينه طراحي نماي ظاهري خودرو فراخواند.     

به گزارش ايكوپرس، با توجه به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر شناسايي استعدادها در اقتصاد مقاومتي اين گروه صنعتي برنامه هاي مدوني را براي استفاده از توانمندي و استعدادهاي داخلي كشور تدوين كرده است.

از اين رو به منظور بهره مندي از توان متخصصان داخلي كشور، گروه صنعتي ايران خودرو از نخبگان و نيروهاي انساني كارآمد در زمينه طراحي نماي ظاهري خودرو (استايلينگ)، دعوت به عمل مي آورد.

مهلت ارسال آثار و طرح ها تا پايان دي ماه سال جاري در نظر گرفته شده و واجدان شرايط و علاقه مندان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و ارسال طرح هاي خود به پايگاه اينترنتي ايران خودرو به نشاني www.ikco.ir مراجعه كنند.

شايان ذكر است در راستاي حفظ مالكيت معنوي طرح ها، براي هر طرح كد رهگيري درنظر گرفته مي شود و از طرح هاي برگزيده نيز تقدير ويژه به عمل خواهد آمد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سیدجعفر کاظمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:37 - 1393/09/16
سلام دعوتنامه لازم نیست سالهاپیش یک صافکار طرح اطاق یک پیکان را تغییرداده ونام آنراگذاشته اوج ولی باو اجازه ندادند پلاک کند میتوانید درقزوین نزدیک میدان مینودر به علی صافکارمرا جعه کنید وآنراببینیدحتما خواهیدپسندید باپول کم میتوان خرید
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: