May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۰۰۲
۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
0
این سامانه، موضوع برگشت خوردن چک مشتریان را بلافاصله از طریق پیامک به آنان اطلاع می دهد تا آنان نسبت به تکمیل کردن موجودی حساب خود و یا رفع سوءاثر چکشان اقدام کنند.
پول‌نیوز- کمیته طراحی و توسعه محصول بانک انصار که به منظور توسعه و گسترش خدمات بانکی و افزایش رفاه و رضایت مشتریان این بانک و در راستای تحقق راهبرد مشتری مداری بانک مذکور ایجاد شده است، طرح ایجاد سامانه چک برگشتی بانک انصار را مورد تصویب قرارداد و این سامانه آماده ارایه این خدمت به مشتریان می باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این سامانه، موضوع برگشت خوردن چک مشتریان را بلافاصله از طریق پیامک به آنان اطلاع می دهد تا آنان نسبت به تکمیل کردن موجودی حساب خود و یا رفع سوءاثر چکشان اقدام کنند.

سامانه چک برگشتی بانک انصار راه اندازی شد

این گزارش می افزاید، کمیته طراحی و توسعه محصول بانک انصار در جلسه اخیر خود همچنین، طرح تولید رمز یکبار مصرف را که یک خدمت نوین در راستای رفاه مشتریان بانک به شمار می آید و امنیت فضای مجازی را برای مبادلات پولی آن ها ارتقا می دهد، به تصویب رساند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: