May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۱۵۰
۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
۳
طراحی داخل کابین این کراس اوور یک اثر هنری تمام عیار محسوب می شود. استفاده از چرم مرغوب به همراه قطعات بزرگ فایبرگلاس براق بویژه در قسمت صندلی ها حقیقتا ترکیب زیبایی را برای داخل خودرو ایجاد کرده است.
پول‌نیوز، مازیار دانیالی - جگوار مدتی قبل در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت از اولین مدل مفهومی کراس اوور خود با نام سی ایکس -17 رونمایی کرد.

شاید در آن زمان علاقه مندان خودرو پیش بینی نمی کردند که این اتومبیل فوق العاده به سرعت وارد خط تولید شود اما ظاهرا جگوار مشتاقان این برند را غافلگیر کرده و بر آن است تا هر چه سریعتر مقدمات تولید انبوه سی ایکس-17 را فراهم کند.

نکته قابل توجه در رابطه با طرح مفهومی اولین کراس اوور جگوار آن است که محصول تولیدی فاصله زیادی با طرح مفهومی نخواهد داشت زیرا اغلب شاهد هستیم محصول نهایی با طرح های مفهومی تفاوت های عمده ای را دارند اما سی ایکس-17 از این قوانین پیروی نمی کند. به عبارت دیگر طراحان جگوار آنچنان هنرمندانه ماموریت خود را انجام داده اند که کمترین نیاز به تغییرات تا تبدیل این طرح به یک محصول عمومی، احساس می شود.
طراحی کراس اوور جگوار ابتدا ذهن مخاطب را به سمت مدل های اف تایپ این برند متوجه می کند زیرا براحتی می توان اثرگذاری طراحی اف تایپ ها را در قسمت های مختلف مشاهده کرد.

از طرفی چراغ ها نیز از قوانین طراحی مدل های ایکس جی جگوار تبعیت می کنند و در نهایت این مخلوط زیبا با تغییرات اساسی در شاسی و ارتفاع، ما را در مقابل اولین پلنگ در دنیای کراس اوورها قرار می دهد.

طراحی داخل کابین این کراس اوور یک اثر هنری تمام عیار محسوب می شود. استفاده از چرم مرغوب به همراه قطعات بزرگ فایبرگلاس براق بویژه در قسمت صندلی ها حقیقتا ترکیب زیبایی را برای داخل خودرو ایجاد کرده است.

قسمت کنترلی دنده و نمایشگرهای بزرگ روی کنسول جلو نیز با چراغ های ال ائی دی به شدت نظرها را جلب کرده و هماهنگی خاصی را به نمایش گذاشته اند.

در قسمت های داخلی روی چهار درب نیز از روکش چوب براق استفاده شده که در ایجاد حسی لوکس نسبت به سی ایکس-17 بسیار اثرگذار می نماید.

در قسمت موتور همانند سایر محصولات جگوار و بویژه سری ایکس ایی گزینه های مختلفی برای سفارش مشتریان فراهم خواهد بود.

موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ و همچنین موتور 3 لیتری 6 سیلندر توربوشارژ با خروجی بیشتر از 300 اسب بخار گزینه های جذابی برای علاقه مندان خودرو محسوب می شوند.

سامانه چهارچرخ متحرک و جعبه دنده استاندارد و خودکار نیز بصورت انتخابی روی تمامی مدل ها فراهم خواهد شد.

جگوار با ارائه این محصول پا به میدان مبارزه بزرگی خواهد گذاشت که در آن رقبایی چون ب ام و سری ایکس، رنجروور ایوک و محصولات کمپانی فولکس واگن حضور دارند.

بنابر پیش بینی کارشناسان دنیای خودرو، سی ایکس-17 از سال2017 برای فروش در بازار آمریکا عرضه خواهد شد و متعاقب آن نیز وارد بازارهای بین المللی می شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۳
نظرات بینندگان
کامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
10:17 - 1393/09/20
مانند پراید 4تا چرخ داره
جاوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
20:35 - 1393/09/20
تازه پراید یه دونه هم زا پاس داره
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
19:59 - 1393/09/20
بینظیره.اون موقع هم که بیاید ب سرزمین ایران ما فکر کنم بخاطر گمرکیش قیمتش میشود اندازه قیمت کل یک استان این کشور.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: