May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۱۸۸
۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
0
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در طرح ترافیکی زمستانی امسال بیش از 15 هزار نفر راهدار در عملیات امدادرسانی جاده های کشور انجام وظیفه می کنند.
پول‌نیوز- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در طرح ترافیکی زمستانی امسال بیش از 15 هزار نفر راهدار در عملیات امدادرسانی جاده های کشور انجام وظیفه می کنند.

داود کشاورزیان روز چهارشنبه در رزمایش طرح زمستانی سال 93 افزود: در این طرح در مجموع 985 راهدارخانه ثابت و موقت در سطح راه های کشور مستقر می شوند و هزار و 400 اکیپ راهداری نیز در سطح کشور در مواقع ضروری به رانندگان و مسافران امدادرسانی می کنند.

وی تصریح کرد: تلاش ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، افزایش ایمنی بیشتر در راه های کشور است و اولویت اعتبارات این سازمان به ایمنی بیشتر راه ها اختصاص دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بر استقرار بیشتر ایمنی در راه های کشور تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم با استفاده از سیستم های هوشمند نیز ایمنی بیشتری در راه های کشور مستقر شود و در این راستا هم اکنون 400 دوربین تخلف سرعت در بخشی از راه های کشور فعال هستند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: با این حال به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از حوادث رانندگی در راه های کشور درصددیم برای پوشش تمام راه های شریانی کشور طی دو تا سه سال آینده 900 میلیارد تومان برای خرید سیستم های هوشمند و دوربین های ثبت سرعت هزینه کنیم.

وی سپس از تمام سازمان ها و نهادهای فعال در حوزه ایمنی راه های کشور قدردانی کرد و گفت: در ایمنی راه ها، نهادها و سازمان های مختلفی همکاری می کنند و نقش پلیس راهور کشور در استقرار ایمنی در راه ها بسیار تاثیرگذار است و به همین منظور سازمان راهداری احداث چندین پاسگاه پلیس راه را در بعضی از محورهای مواصلاتی کشور در دستور کار قرار داده است.

وی از عملیاتی شدن استفاده از GPS در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت : اجرای این طرح با همکاری پلیس راه آغاز شده و امیدواریم استفاده از GPS در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور بزودی اجرا شود.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش ایمنی در راه های کشور طی چند ماه گذشته بیش از دو هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به ادارات کل استان ها تخصیص یافته است تا بتوانیم ایمنی بیشتری را در جاده های کشور مستقر کنیم.

وی از ابلاغ به موقع بودجه و اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسط وزارت راه و شهرسازی و دولت یازدهم تقدیر کرد و گفت: اعتبارات این سازمان در بودجه سال جاری همواره روند افزایشی داشته است و این نشان می دهد دولت و مجلس شورای اسلامی به مقوله ایمنی در راه های کشور اهمیت زیادی قائل هستند.

کشاورزیان اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات خوبی در بودجه برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نظر گرفته شد و امیدواریم این روند در بودجه سال 94 نیز مورد توجه قرار گیرد تا با تخصیص اعتبارات به موقع بتوانیم به وظایف خود در راه های کشور بخوبی عمل کنیم.

رزمایش ترافیکی طرح زمستانی 93 با حضور تمام سازمان ها و نهادهای امدادی در راه های کشور روز چهارشنبه در منطقه آبعلی تهران رسما آغاز شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: