May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۴۲۶
۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
0
با راه اندازي سرويس كارپوشه در اينترنت بانك سيتا، امكان انتقال وجه داخلي و بين بانكي كه پيشتر براي صاحبان حساب هاي حقيقي ميسر بود براي دارندگان حساب مشترك در بانك سينا و همچنين مشتريان حقوقي اين بانك فراهم شده است.
امكان انتقال وجه بين بانكي در بانك سينا پول‌نیوز- با راه اندازي سرويس كارپوشه در اينترنت بانك سيتا، امكان انتقال وجه داخلي (عادي، دسته اي، مستمر) و بين بانكي (پايا و ساتنا) كه پيشتر براي صاحبان حساب هاي حقيقي ميسر بود براي دارندگان حساب مشترك در بانك سينا و همچنين مشتريان حقوقي اين بانك فراهم شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با فعال سازي كارپوشه حقوقي در اينترنت بانك سينا، علاوه بر انتقال وجه هاي داخلي و بين بانكي از سپرده هاي حقوقي يا سپرده هاي حقيقي مشترك، خدماتي چون مشاهده و گزارش از تمامي انتقال وجه هاي ثبت شده از سپرده به همراه جزئيات كامل آن شامل سپرده مبدا و مقصد، مبلغ انتقال داده شده، افراد تاييد كننده، وضعيت درخواست (لغو شده، انجام موفق يا ناموفق، منقضي، تاييد شده و منتظر اجرا) و همچنين امكان تاييد، لغو، ويرايش يا رد درخواست امكان پذير شده است.

گفتني است تمامي عمليات مجاز بر روي سپرده حقوقي با نظارت و كنترل امضاداران سپرده انجام خواهد شد.

نحوه انجام عمليات انتقال وجه در اينترنت بانك سينا با استفاده از سرويس كارپوشه هم بدين صورت است كه در ابتدا نماينده شركت و يا يكي از امضا داران سپرده، درخواست انتقال وجه را از سپرده مورد نظر ثبت مي نمايد. سپس درخواست ثبت شده جهت تاييد و يا رد درخواست به كارپوشه ساير امضاداران سپرده ارسال مي گردد كه پس از دريافت تاييد از تمامي امضاداران، با اجراي درخواست توسط فرد ثبت كننده، انتقال وجه با موفقيت انجام مي گيرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: