May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۰۷۶۳
۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
۱
برندهای داخلی این کشور مانند لنوو، زد تی ایی، شیائومی و ... محصولاتی قابل رقابت با برترین برندهای جهان تولید می کنند، از این رو مصرف کننده نیز با خیال راحت خرید خود را از محصولات داخلی بر می گزیند.
پول‌نیوز، مازیار دانیالی - مصرف کنندگان محصولات بازار تکنولوژی در چین به شدت خواستار استفاده از تولیدات داخلی هستند. این تقاضا آنچنان گسترده و قدرتمند بوده که به اعتقاد کارشناسان جز دلایل اصلی موفقیت کشور چین در عرصه تولید محصولاتی چون تلفن همراه و لوازم خانگی محسوب می شود.

 این رویکرد در میان مصرف کنندگان چینی بسیار پسندیده و در عین حال آموزنده است. البته نباید فراموش کرد که تعاملی سازنده میان مصرف کننده و تولید کننده برقرار است. به عبارت دیگر برندهای داخلی این کشور مانند لنوو، زد تی ایی، شیائومی و ... محصولاتی قابل رقابت با برترین برندهای جهان تولید می کنند، از این رو مصرف کننده نیز با خیال راحت خرید خود را از محصولات داخلی بر می گزیند.

پس نباید انتظار داشت که یک کالای تاریخ گذشته با فناوری سطح پایین، کیفیت ساخت نامناسب و قیمت بالا برای مصرف کننده، از میان برترین و جذاب ترین برندهای دنیا شانسی نیز برای انتخاب شدن داشته باشد!

در ادامه 10 برند برتر تلفن همراه در چین را معرفی خواهیم کرد.

10. کی-تاچ

این برند در سال2006 به ثبت رسیده و طی سال های اخیر عملکرد مناسبی در بازار داخلی چین داشته است.

9. تی سی ال

در سال 1981 تاسیس شده است و یکی از بزرگترین کارخانه های تولید لوازم خانگی در کشور چین و بازارهای جهانی است.

8.جیونی

این برند در سال2002 به ثبت رسیده است و تلفن های همراه تولیدی آن حتی دارای رکوردهای جهانی در موارد مختلف از جمله کمترین میزان ضخامت هستند.

7.میزو

در سال 203 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمیه طراحی و تولید تلفن همراه عملکردی تحسین برانگیز داشته است.

6.اوپو

از برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان محسوب می شود که زبان طراحی خاص خود را دارد.

5.لنوو

بزرگترین تولیدکننده رایانه های شخصی در جهان است. و در سال2013 نیز در حوزه تولید تلفن همراه رتبه سوم جهانی را در اختیار داشته است.

4.کول پد

این برند نوپا سرمایه گذاری های سنگینی را در بخش طراحی و تولید تلفن همراه انجام داده است.

3.شیائومی

رشد سریع این برند در بازار تلفن همراه همه را غافلگیر کرده است. سیاست قیمت رقابتی یکی از مهمترین ابزارهای این برند برای تصاحب بازار با محصولات خوش ساخت خود است.

2.زد تی ایی

بانوی اول چین از محصولات این برند مطرح جهانی استفاده می کند.

1.هوآوی

این برند برای ایرانی ها بیشتر شناخته شده است. محصولاتی با کیفیت در تمام رده های قیمتی، هوآوی را از رقبای جهانی پیش می اندازد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
09:15 - 1393/10/13
باسلام كورازخداچه ميخواهد١موبايل خوب در أصل آقايان واردكنندگان گوشي ها ً خوب بيارندالبته اگر گمركين هم همكارى كنندقبلاراننده ترانزيت بودم چطوراداره استانداردموقع صادرات موراازماست ميگيرداگرموقع واردات اينكاربكندديگرمشكل نداريم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: