May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۰۹۲
۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
۱
شرکت سایپا پرس در راستای تحقق اهداف سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با همکاری یکی از شرکت های سازنده روغن های صنعتی موفق به ساخت روغن مورد استفاده در دستگاه شستشوی ورق های فلزی خطوط اتوماتیک را که قبلاً از خارج تامین می گردید، شده است.
پول‌نیوز- این روغن پس از انجام تست های مختلف صنعتی و آزمایشگاهی موفق به اخذ تاییدیه از شرکت های خودروساز گردید و هم اکنون در مرحله سفارش گذاری قرار دارد و از اوایل دی ماه سال جاری وارد چرخه تولید انبوه و نیز استفاده در خطوط رباتیک شرکت خواهد شد.

به گزارش سایپا نیوز، محمد علی جبرئیلی- مدیرعامل شرکت سایپا پرس با اعلام این خبر گفت: با توجه تحریم ها و بحران به وجود آمده درتامین  موارد مصرفی موثر بر کیفیت محصول که از طریق منابع خارجی تامین می شد، داخلی سازی روغن شستشوی ورق با نام تجاری Wedolit -4 که قبلاً از شرکت آلمانی Wedolit تامین و در خطوط پرسی مورد استفاده قرار می گرفت بدلیل اهمیت بسیار بالا در افزایش کیفیت قطعات پرسی برای جلوگیری از (عیوب نیش و قری و پارگی) در بهمن ماه سال 1391 در دستور کار واحد مهندسی تجهیزات قرار گرفته که با تلاش و آزمایش های مکرر ، موفق شد در آذر ماه سال جاری  با استفاده از دانش و توانمندی های موجود در شرکت و شرکتهای مجرب پیمانکار، آن را داخلی سازی نماید.

 وی افزود : این روغن پس از انجام تست های مختلف صنعتی و آزمایشگاهی موفق به اخذ تاییدیه از شرکت های خودروساز گردید و هم اکنون در مرحله سفارش گذاری قرار دارد و از اوایل دی ماه سال جاری وارد چرخه تولید انبوه و نیز استفاده در خطوط رباتیک شرکت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سایپاپرس تصریح کرد : با داخلی سازی این روغن شاهد صرفه جویی 42 درصدی در هزینه خرید آن از شرکت های خارجی خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و در راستای ایجاد فضای کسب و کار مولد و اشتغالزا از تلاش و ممارست  سرکار خانم مهندس رستمی مسئول اجرایی پروژه و آقای مهندس نواب کارشناس مسئول واحد مهندسی ، شرکت های سازنده روغن همینطور تمامی همکاران خود در این زمینه و نیز سایر متخصصان در شرکت های پارس خودرو و سایپا تشکر و قدردانی کرد.
برچسب ها: سایپاپرس ، روغن ، ورق ، صنعتی ، ربات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
نجات میرزاوند
United States
13:21 - 1396/10/19
سلام،،، تعدادصد بشکه این محصول موجود است چنانچه تقاضای خرید باشه اماده ارائه هستم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: