May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۱۹۳
۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
0
فشار خون، بیماری‌ای که همیشه اسم آن‌را می‌شنوید، پیر یا جوان فرقی‌ ندارد، مادامیکه به این بیماری مبتلا شوید بسیاری از محدودیت‌ها برای شما نمایان می‌شود.
پول‌نیوز- فشار خون، بیماری‌ای که همیشه اسم آن‌را می‌شنوید، پیر یا جوان فرقی‌ ندارد، مادامیکه به این بیماری مبتلا شوید بسیاری از محدودیت‌ها برای شما نمایان می‌شود.

در موارد حاد این بیماری منجر به پاره شدن رگ‌ها و سکته مغزی و یا قلبی می‌شود که نتیجه آن نیز مشخص است. موثرترین عامل در کنترل و بهبود این بیماری ، کنترل نمک در غذا است که کنترل اندازه و مقدار آن بصورت علمی انجام نمی گیرد و تنها از روش چشمی و تجربی‌ صورت می‌گیرد.

تکنولوژی گام موثری در کمک به مبتلایان به بیماری فشار خون برداشته و با ساخت قاشقی هوشمند کمک بزرگی‌ در اندازه‌گیری نمک موجود در غذا کرده است.

قاشقی برای مبتلایان به فشار خون بالا

این قاشق با نام Mr.Sam دارای یک سنسور اندازه‌گیری سدیم است که وقتی‌ قاشق را در غذا فرو می‌کنید، سنسور میزان نمک موجود در غذا را اندازه‌گیری می‌کند و اطلاعات را درون خود نگاه می‌دارد. در قسمت انتهایی قاشق هوشمند یک حافظه فلش وجود دارد که به آسانی‌ از قاشق جدا شده و با اتصال به تلفن هوشمند، مقادیر اندازه گیری شده را نشان می‌دهد، لازم به ذکر است اگر گوشی هوشمند شما دارای NFC ‌باشد دیگر نیازی به اتصال مستقیم فلش نیست.

بدیهی‌ است نرم افزار مربوطه قابلیت های زیادی دارد و با نشان دادن گراف ها و آنالیز اطلاعات، شما را از میزان دقیق نمک موجود در غذا مطلع می‌کند و نهایتاً سلامت شما را تضمین می کند.

قاشقی برای مبتلایان به فشار خون بالا

قاشقی برای مبتلایان به فشار خون بالا

منبع: جام جم


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: