May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۲۶۱
۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
0
معاون امور مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از افزایش تعداد قطارهای محلی شرکت برای گسترش ارائه خدمات به مسافران خطوط ریلی خبر داد.
پول‌نیوز- معاون امور مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از افزایش تعداد قطارهای محلی شرکت برای گسترش ارائه خدمات به مسافران خطوط ریلی خبر داد.

‌به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران‌ محمد راشدی در بازدید از ابنیه و تأسیسات شرکت راه‌آهن شمال کشور ‌اظهار داشت: با تحویل 23 ست قطار ساخت شرکت کره‌ای، ‌این قطارها به عنوان قطارهای محلی به خطوط ریلی کشور افزوده خواهد شد.

وی از توسعه حمل و نقل حومه‌ای و محلی به عنوان یکی از اهداف شرکت راه‌آهن نام برد و افزود: اجرای طرح شناسایی مسیرهای کوتاه، پرتردد و راه‌اندازی قطار در این مسیرها موردنظر است.

معاون امور مسافری راه‌آهن اضافه کرد: محورهای ریلی تبریز - دانشگاه تربیت معلم، دورود سپیددشت - چمسنگر، تهران - شهر پرند، مشهد-سرخس، گرگان-پل سفید، قم-جمکران، تهران-پیشوا، اهواز-بندر امام خمینی (ره)، اندیمشک-اهواز، اندیمشک-دورود و اهواز-ماهشهر بخشی از مسیرهای فعالیت قطارهای محلی کشور هستند.

راشدی با بیان اینکه مازندران یکی از مسیرهای اساسی و اصلی برای بکارگیری قطارهای محلی است از اختصاص دو قطار محلی دیگر در این مسیر خبر داد و گفت: هم اکنون سه قطار محلی از پل سفید به گرگان و بالعکس در خطوط راه آهن شمال کشور فعالیت می‌کنند.

معاون امور مسافری راه آهن‌ از برنامه این شرکت برای افزایش امکانات و خدمات رفاهی مسافران خطوط راه آهن شمال کشور خبر داد و افزود: بازسازی و نوسازی ایستگاه های این خطوط در برنامه آتی است.

بنابراین گزارش خطوط ریلی شرکت راه آهن شمال کشور به طول 402 کیلومتر از گرمسار تا گرگان است که روزانه چهار هزار مسافر از طریق این خطوط ریلی جابه‌جا می‌شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: