کد خبر: ۱۳۱۲۸۴
۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
0
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: تا پایان سال جاری ۴۰۰ مددجوی مازنی صاحب خانه می شوند.
پول‌نیوز- مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: تا پایان سال جاری ۴۰۰ مددجوی مازنی صاحب خانه می شوند.

سید سعید آرام عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند خانواده معلول کلاردشتی با اشاره به مشکل مسکن مددجویان گفت: تا امروز بالغ بر ۳۰۰ واحد مسکونی از ۴۵ متر مربع به بالا دراختیار مددجویان قرارگرفته است که تا پایان سال جاری نیز ۴۰۰ واحد مسکونی با تسهیلات بانکی در روستاها بصورت قرض الحسنه و شش میلیون تومان بلاعوض تحویل خواهد شد.

وی اظهار داشت: از اهم تلاش همکاران ما دربهزیستی استان مشکل اشتغال ۵۰ هزارمعلول وبالغ بر ۱۵ هزار زنان بی سرپرست استان است که الحمدالله دولت  با اختصاص ۳۰ میلیار تومان کمک خوبی در راستای اشتغال کرده است و اگر کارفرمایی هریک از معلولان و زنان سرپرست خانوار ما را مشغول به کار کنند ما نیز دربحث تسهیلات و درپرداخت بیمه کمک می کنیم.

 آرام در ادامه افزود: اعتبارات بهزیستی در دو قالب استانی وملی تأمین می شود که اعتبارات استانی ما درسالجاری بالغ بر ۲۵ میلیاردتومان و ملی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است. که البته ۹۰ درصد فعالیت بهزیستی بصورت مشارکتی وهمکاری مردم خیر وبصورت هیأت امنایی انجام می گیرد.

مدیرکل بهزیستی آنگاه باحضور درجمع خیران در دفتر فرماندار به بررسی معضلات جامعه پرداخت در خصوص خطراعتیاد و طلاق همزمان با جشن طلاق سخن گفت واز خیران خواست برای حل مشکل و معضل جامعه خصوصاً کلاردشت که با ورود هرساله فرهنگ متفاوت درمعرض خطر جدی است خانه خیر تشکیل دهند.    
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: