April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۹۱۰
۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
0
برند فرانسوی «ایو سن لورن» (Yves Saint Laurent) که در زمینه مد و پوشاک و تولید محصولات آرایشی- زیبایی از شهرت زیادی برخوردار است، جدیدترین محصول مراقبت از پوست خود را با نام «Or Roug» رونمایی کرده است.
پول‌نیوز- برند فرانسوی «ایو سن لورن» (Yves Saint Laurent) که در زمینه مد و پوشاک و تولید محصولات آرایشی- زیبایی از شهرت زیادی برخوردار است، جدیدترین محصول مراقبت از پوست خود را با نام «Or Roug» رونمایی کرده است.

این کرم اولین کرم زیبایی است که در آن، کمپانی ایو سن لورن از عصاره خالص و بسیارگران‌قیمت زعفران استفاده کرده است!

نام این کرم به معنای طلای سرخ است که از محتویات اصلی آن که همان زعفران اصیل ایرانی است، برگرفته شده است.

جوانی پوست با زعفران ایرانی

 البته یکی از دلایل استفاده از زعفران در این کرم، این است که زعفران خاصیت بازسازی سلول‌های پوست را دارد و خواص آنتی‌اکسیدانی و آنتی‌ایجینگ آن بسیار مورد توجه کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده محصولات زیبایی قرار گرفته است.

این محصول جدید «ایو سن لورن» قرار است در اوایل ماه فوریه در انگلستان برای فروش گذاشته شود، ولی پخش جهانی آن در ماه آوریل آغاز می‌شود. جالب است که مصرف‌کنندگان چینی با شنیدن این خبر، از اکنون منتظر پخش آن در چین هستند!

مدیر اجرایی بخش محصولات زیبایی «ایو سن لورن» درخصوص سایز و قیمت این کرم چنین گفته است: «این کرم در ۳ سایز لوسیون ۲۰۰ میلی به قیمت ۱۵۰ دلار، کرم دور چشم ۱۵ میلی به قیمت ۲۴۰ دلار و کرم بازسازی‌کننده صورت ۵۰ میلی به قیمت ۴۲۰ دلار تولید و بسته‌بندی شده است.

جوانی پوست با زعفران ایرانی

منبع: مدآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: