May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۹۵۷
۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
0
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صلح و دوستی در کنار وحدت اسلامی و منطقه ای، پیام این دوره از رزمایش مشترک نیروهای ارتش با عنوان «محمد رسول الله(ص)» بود.
پول‌نیوز- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صلح و دوستی در کنار وحدت اسلامی و منطقه ای، پیام این دوره از رزمایش مشترک نیروهای ارتش با عنوان «محمد رسول الله(ص)» بود.

امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به منطقه رزمایش «محمد رسول الله(ص)» افزود: کشورهای منطقه این توان را دارند که بدون حضور نیروهای بیگانه، امنیت را برقرار کنند.

وی افزود: اگر کشورهای منطقه همدل باشند و پیمان های دفاعی با یکدیگر منعقد کنند، بطور قطع می توانند امنیت منطقه را ایجاد کنند.

امیر پوردستان ادامه داد: سابقه تاریخی نشان داده که هر جا آمریکایی ها وارد شدند، ناامنی بوجود آمده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اگر کسی خیال تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، نیروهای مسلح با تجربه هشت سال دفاع مقدس، قابلیت مقابله با دشمنان را دارند و هر گونه تهدید را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی افزود: در رزمایش مشترک نیروهای ارتش، دوشیوه تکنیکی جنگ را مورد بررسی قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز با جنگ های نیابتی روبرو هسیتم که محور اصلی این جنگ ها نیروهای تروریستی وتکفیری هستند.

امیر پوردستان تاکید کرد: این گروهک ها را به صورت کامل رصد می کنیم و با شیوه کار آنها آشنا هستیم.

وی افزود: فکر می کنم که رزمایش «محمد رسول الله(ص)» تجربیات ما را در این حوزه بالا ببرد و زمینه ای برای انتقال تجارب به کشورهای دوست و برادر باشد.

رزمایش مشترک نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «محمد رسوال الله(ص)» ظهر چهارشنبه با برگزاری رژه یگان های دریایی به پایان می رسد.

این رزمایش از چهارم دی ماه در منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه در شمال اقیانوس هند برگزار شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: