May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۲۰۵۱
۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
0
افزایش کسری تجاری ترکیه/ افزایش بدهی خارجی هند/ افزایش میزان خرده فروشی در یونان/ رشد چشمگیر فروش تلفن های همراه هوشمند هوآوی/ آخرین وضعیت بازار مسکن در آمریکا/...

مازیار دانیالی  - به گزارش گروه بین الملل پول نیوز، مهمترین عناوین اقتصادی برخی از رسانه های مطرح امروز  جهان به شرح زیر است:

حریت - کسری تجاری ترکیه در نوامبر 2014 به 8.32 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به آمار 7.21 میلیارد دلاری سال پیش از آن روند افزایشی را نشان می دهد.

 

ای اف پی - بدهی خارجی هند در پایان ماه سپتامبر 2014 برابر با 455.9 میلیارد دلار گزارش شده که افزایش 13.7 میلیارد دلاری یا 3.1 درصدی نسبت به آمار پایان ماه مارس را نشان می دهد.

 

بیزینس ویک - بنابر اعلام بانک مرکزی چین، این بانک سیاست پولی محتاطانه خود را در سال 2015 حفظ خواهد کرد و از چندین ابزار پولی برای تداوم نقدینگی مناسب و رشد معقول در اعتبار و تامین مالی اجتماعی استفاده می کند.

 

یورونیوز - میزان خرده فروشی در یونان طی ماه اکتبر و برای پنجمین ماه متوالی روند افزایشی را تجربه کرده است.

 

رویترز - فروش تلفن های همراه هوشمند هوآوی رشد بیش از 40 درصدی را در سال 2014 تجربه کرده است. میزان فروش هوآوی در این بازار برابر با 75 میلیون دستگاه گزارش شده که البته کمتر از هدف 80 میلیونی تعیین شده از سوی این شرکت بوده است.

 

واشنگتن پست - با توجه به روند افزایشی هزینه کرایه خانه در آمریکا برخی کارشناسان معتقدند سال 2015 می تواند اجاره نشینان بیشتری را در این کشور به خرید خانه تشویق کند. 

 

رای- روز گذشته طلا در بازارهای جهانی 1198.98 دلار در هر اونس معامله شد

 

گالف نیوز- روز گذشته نفت در بازارهای جهانی 56.90 دلار در هر بشکه فروخته شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: