کد خبر: ۱۳۲۰۷۸
۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
0
براساس اطلاعات بدست آمده، از میان اذیت و آزارهای جنسی گزارش شده در دوره زمانی یاد شده، 157 موردشان مربوط به تجاوزات جنسی بوده است .
پول‌نیوز - روزنامه گاردین روز چهارشنبه در گزارشی تکان دهنده افشا کرد که خشونت های جنسی در مراکز درمانی و بیمارستان های انگلیس از سال 2011 تاکنون، 50 درصد رشد داشته است.

روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: براساس اسنادی که براساس آزادی اطلاعات در اختیار این روزنامه قرار گرفته ، شمار خشونت های جنسی در بیمارستان ها و مراکز درمانی انگلیس در سه سال گذشته، بیش از یکهزار و 600 مورد بوده است.

گاردین افزود: براساس اطلاعات بدست آمده، از میان اذیت و آزارهای جنسی گزارش شده در دوره زمانی یاد شده، 157 موردشان مربوط به تجاوزات جنسی بوده است .

به نوشته این روزنامه، این میزان خشونت های صورت گرفته در مراکز درمانی که شامل درمانگاه های خصوصی هم می شوند، تنها محدود به مواردی هستند که در طی سه سال گذشته به پلیس انگلیس گزارش شده است.

گاردین اضافه کرد: اما مقامات قضایی براین باورند با توجه به اینکه بیش از 90 درصد از موارد سوء استفاده های جنسی به پلیس گزارش نمی شود، آمارهای یاد شده می تواند بیش از این موارد باشد.

به نوشته گاردین، پلیس کلانشهر لندن در سال 2013 میلادی، 17 مورد گزارش تجاوز و 124 گزارش از سوء استفاده جنسی در داخل بیمارستان های لندن دریافت کرده است.

درهمین حال 'لوسیانا برگر ' وزیر در سایه بهداشت عمومی از حزب کارگر گفته است که این آمارها حاکی از وجود مشکلات جدی در بخش درمانی انگلیس است.

وی خواستار این شده است که تدابیر امنیتی بیشتری بسرعت در بیمارستان ها و مراکز درمانی انگلیس برای جلوگیری از موارد بکار گرفته شود.

اخیرا یک پزشک کودک آزار انگلیسی به دلیل سوء استفاده جنسی از کودکان بیمار و سرطانی در بیمارستانی در شهر کمبریج انگلیس ، به 22 سال زندان محکوم شد.

این پزشک و متخصص 41 ساله، از سال 2009 تا 2013 میلادی، 18 پسربچه که به دلیل بیماری های خطرناکی چون سرطان در بیمارستان 'ادنبروک ' در کمبریج تحت معالجه وی بودند، مورد اذیت و آزار قرار داده بود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: