April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۰۶۲
۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
0
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با تلاش نیروهای آتش نشانی تهران، آتش سوزی یک واحد تولیدکننده کیف و کفش در بازار سرپولک تهران مهار شد.
پول‌نیوز- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با تلاش نیروهای آتش نشانی تهران، آتش سوزی یک واحد تولیدکننده کیف و کفش در بازار سرپولک تهران مهار شد.

«جلال ملکی» روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: حوالی ساعت 15 امروز، گزارش آتش سوزی در بازار سرپولک تهران واقع در چهارراه مصطفی خمینی به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اعلام و بلافاصله نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه نجات و خودروی تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حریق در واحدی 15 متری در طبقه سوم پاساژی تولید کیف و کفش روی داده بود.

به گفته ملکی، با تلاش آتش نشانان از سرایت حریق به کارگاه های همجوار این واحد تولیدی جلوگیری شد و پس از ایمن سازی محدوده، دود ناشی از حریق از محل حادثه نیز بطور کامل تخلیه شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران تصریح کرد: خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی وارد نشده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: