کد خبر: ۱۳۳۳۱۹
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
۱
یکی از محصولات ارائه شده توسط هیوندای کراس اوور سانتاکروز است که در واقع به مانند پلی برای ورد وانت های لوکس به دنیای کراس اوورها عمل می کند.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی -برخی از طرفداران رویدادهای دنیای خودرو، نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی مشهور به نمایشگاه اتومبیل دیترویت را جذاب ترین گردهمایی تولیدکنندگان خودروی جهان می دانند. البته این گروه قطعا از عاشقان صنعت خودروی آمریکا و کمپانی های تولیدکننده نزدیک به این کشور هستند زیرا آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان آمریکایی سهم بزرگی از چنین رویداد مهمی را به خود اختصاص می دهد. سابقه تاسیس این نمایشگاه به سال 1907 میلادی باز می گردد و هر ساله در ماه ژانویه در شهر دیترویت ایالت میشیگان دنبال می شود. امسال نیز کمپانی مطرح خودروسازی جهان با تمام توان در این نمایشگاه شرکت کرده و بدنبال نمایش برتزی های خود در عرصه تولید بوده اند.

همانند تمامی رویدادهای مروبط به جهان خودرو، بخش مهمی از نمایشگاه دیترویت به معرفی مدل های مفهومی که قواعد آینده بازار خودرو را مشخص می کنند، اختصاص یافته است. در این میان کمپانی کره ای هیوندای نیز عملکردی مناسبی داشته و تحسین بازدیدکنندگان را متوجه خود کرده است. یکی از محصولات ارائه شده توسط هیوندای کراس اوور سانتاکروز است که در واقع به مانند پلی برای ورد وانت های لوکس به دنیای کراس اوورها عمل می کند.

به اعتقاد کارشناسان هیوندای که طی سالیان اخیر به لطف بهره مندی از تجربیات خودروسازان بزرگ و تلاش مضاعف حضوری چشمگیر در بازار جهانی خودرو داشته، در رابطه با ارائه مدل مفهومی سانتاکروز نیز بسیار خوش درخشیده است.

اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند طراحی یکپارچه درها در نمای جانبی خودرو است. در قسمت بار خودرو نیز روکش مجهز برای حفظ امنیت بار موجب می شود تا نمایی فراتز از یک وانت معمولی در برابر ببیننه قرار گیرد و در هنگام بسته بودن محافظ بار قسمت انتهایی با سقف دیدی یکپارچه را ارائه دهد.
زوایا و خطوط نیز کاملا هوشمندانه انتخاب و طراحی شده اند این کراس اوور چیزی در انتقال حس یک خودروی عضلانی کم نگذاشته و بیننده را گرفتار جادوی طراحی خود می کند. رینگ های آلومنیومی ساده اما جذاب با نمایی از سیستم ترمز برمبو به رنگ زرد تکمیل شده است. باید توجه داشت که رنگ زرد در نمونه ارائه شده در نمایشگاه نقشی محوری و مهم دارد. در قسمت های کوچکی از نمای جلو، عقب و کناری خودرو رنگ زرد بیشترین میزان توجه را ایجاد کرده و با مخاطب ارتباط برقرار می کند.
ماموریت حرکت و مانور این خودروی زیبا بر عهده یک موتور توربودیزل 2 لیتری قرار دارد که دستیابی به توان خروجی 190 اسب بخار را فراهم می کند.  گشتاور این مجموعه برابر با 300 پوندفوت خواهد بود. سامانه چهارچرخ متحرک برای سانتاکروز در نظر گرفته شده و در تمامی مدل ها وجود خواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
حسابدار
Iran, Islamic Republic of
08:39 - 1393/10/25
فکر کنم بعد از وانت کردن پراید و ال نو این ها هم یاد گرفتند
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: