May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۵۱۵
۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
0
بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیون های غیراروپایی سایپادیزل با کسب نمره های مناسب کیفی، توانستند با حضور در رده خیلی خوب در گروه کامیون و کامیونت های تولیدی در کشور، بهبودی بی نظیر در عرصه کیفیت خودروهای تجاری به ثبت برسانند.
بهبود کیفیت خودروهای سنگین و نیمه سنگین سایپا دیزل
پول‌نیوز- بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیون های غیراروپایی سایپادیزل با کسب نمره های مناسب کیفی، توانستند با حضور در رده خیلی خوب در گروه کامیون و کامیونت های تولیدی در کشور، بهبودی بی نظیر در عرصه کیفیت خودروهای تجاری به ثبت برسانند.

به گزارش سایپا نیوز، حسین ابراهیمی- مدیر کیفیت شرکت سایپادیزل با اشاره به ارتقاء روز افزون اهمیت مشتری مداری در تداوم عملکرد یک شرکت خودروسازی و حفظ و افزایش سهم بازار رقابتی حال حاضر گفت: شرکت سایپادیزل روند رو به رشد بهبود کیفیت محصولات تولیدی را بعنوان یک هدف استراتژیک در برنامه های کلان خود تدوین نموده که ارتقاء روز افزون کیفیت خودروهای این شرکت در سال جاری  بیانگر این موضوع است.


وی افزایش و ارتقای کیفیت محصولات سایپادیزل همپای رشد تیراژ تولید را ماموریتی مهم برای این شرکت ذکر کرد و اظهار داشت: این شرکت از طریق پیاده سازی سیستم های نوین کیفی و حضور کارشناسان متخصص توانسته است طی سال های اخیر نمره منفی کیفی تمامی محصولات خود را به رده خیلی خوب برساند.

مدیر کیفیت سایپادیزل گفت: در حال حاضر نمره کیفی کامیون کشنده البرز که از سال 88 تولید آن بصورت CKD در سایپادیزل آغاز شد، 7/35 است. این مهم در شرایطی اتفاق افتاده، که اولین امتیاز کیفی این محصول که بصورت CBU  وارد کشور شد، 217- بود، ضمن اینکه این نمره برای اولین محصول البرز تولیدی در خطوط تولیدی سایپادیزل به 2/78- رسید و با ارتقاء روز افزون کیفیت این محصول توسط کارشناسان شرکت سایپادیزل، توانستیم طی پنج سال اخیر بی نظیرترین رشد کیفی کامیون های غیراروپایی را به ثبت برسانیم.

ابراهیمی همچنین با اشاره به روند مناسب ارتقاء کیفی محصولات شرکت سایپادیزل در سال جاری گفت: در این مدت، علاوه بر کامیون البرز، کامیونت الوند سایپادیزل نیز با افزایش 3/1 درصدی کیفی در آذرماه برای اولین بار به امتیاز (9/36-) رسید. ضمن اینکه محصولات دیگر این شرکت شامل: کشنده کاوه و کمپرسی کاوه به ترتیب با کسب نمرات کیفی 2/37- و 39- در جمع برترین کامیونهای غیر اروپایی ساخت داخل کشور و در رده خیلی خوب قرار گرفتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: