معرفی برندهای مطرح جهان
کد خبر: ۱۳۳۹۸۶
۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
0
نیم آودیو تحفه ای از جنوب غربی انگلستان و شهر سالزبری است. افسانه نیم توسط جولیان ورکر در سال 1969 شکل گرفت.
پول‌نیوز، مازیار دانیالی - موسیقی یکی از پرطرفدارترین سرگرمی های دنیا محسوب می شود، بویژه سبک های مدرن آن که امروزه دارای تجهیزات تخصصی و حتی شخصی سازی شده نیز هستند.  البته امروز قصد ورود به حورزه موسیقی را نداریم بلکه هدف از طرح موضوع پرداختن به یکی از شرکت های مطرح تولیدکننده تجهیزات مرتبط با موسیقی است. از سالن های اجرا گرفته تا منازل و خودروها همه جا تجهیزات پخش به عنوان یک رکن اساسی در ارائه بهتر آثار هنری مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت ها و برندهای مطرح و شناخته شده ای در این حوزه فعالیت دارند و انواع وسایل مورد نیاز برای پخش و ضبط، صوت را ارائه می دهند. تجهیزاتی که بعضا قیمت های نجومی به خود گرفته و حتی تبدیل به کالایی لوکس و ابزاری برای خودنمایی نیز شده اند.

در دنیای نامداران تجهیزات موسیقی، برند نِیم آودیو سال های متمادی است که سبک خاص تولیدات خود را به رخ دیگر رقیبان کشیده و همواره سعی بر ارائه محصولاتی متفاوت دارد. این برند برجسته و قابل تحسین محدودیتی در دامنه محصولات خود ندارد. سیستم های قدرتمند سالن کنسرت، سیتم های فوق حرفه ای خانگی و سیستم های صوتی خودرو -با تولید محدود- جز مهمترین تولیدات نیم آودیو هستند.
نیم آودیو تحفه ای از جنوب غربی انگلستان و شهر سالزبری است. افسانه نیم توسط جولیان ورکر در سال 1969 شکل گرفت. در آن سال ها جولیان به تولید سستم های صوتی کوچک برای کمپانی های تولیدکننده فیلم سینمایی مشغول شد. البته در آن ابتدا شرایط چندان مطلوب ورکر نبود و مشکلات زیادی در برابر وی قرار داشت به نحوی که چندان از همکاری بی نام و نشان با فیلم سازها رضایت نداشت اما این مساله موجب آن شد تا ورکر به سمت ایجاد کسب و کار شخصی خود سوق یابد و در نهایت سال1973 برند نیم آودیو توسط وی به ثبت رسید.

جولیان ورکر با جدیت خاصی اقدام به انتقال طرح های ذهن خود روی کاغذ کرد و تا سال1975 سه مدل آمپلی فایر را تولید کرد.

  NAP200 ، NAC12  ،  NAP 250 وارد بازار شدند و به اعتقاد خیلی ها، این محصولات برترین تولیدات آنالوگ نیم آودیو هستند. مسیر موفقیت ادامه داشت و به تدریج نام این برند در حوزه فعالیتش بر سر زبان ها افتاد. با آغاز دهه 80 میلادی، نیم آودیو خود را آماده حضور در دنیای دیجیتال کرد و با تحقیق و بررسی تخصصی خط تولید محصولات دیجیتال را به مجموعه خود اضافه کرد. خریداران محصولات این برند عاشق کیفیت بالای آن می شدند و این شهرت در محافل هنری نیز رو به افزایش گذاشته بود. دهه 90 نیز سال های طلایی نیم آودیو بود. دورانی که این برند محبوب همچنان بر اعتبار خود می افزود و نتیجه آن صادرات محصولات کمپانی به 40 کشور جهان بود.در سال 2011 نیم آودیو از آغاز همکاری و ادغام با برند فرانسوی فوکال جی ام لب(تولیدکننده بلندگو) خبر داد که دامنه فعالیت های شرکت را افزایش داد.
همانطور که عنوان شد نیم آودیو برندی لوکس در دنیای صدا به شمار می رود و همکاری نزدیکی نیز با کمپانی های تولیدکننده خودرو دارد. البته این همکاری نیز بسیار خاص است. برای مثال حضور لوگو و تولیدات نیم آودیو در محصولات بنتلی تا 10 هزار دلار در قیمت پایه بر ارزش خودرو می افزاید و این رقم برای سیستم های قدرتمندتر این برند به مراتب بالاتر خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: