کد خبر: ۱۳۳۹۹۵
۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
0
مدیرعامل بانک شهر از آمادگی این بانک برای همکاری با شهرداری کلانشهرها در حوزه حمل و نقل، به منظور رفع مشکل ترافیک و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان خبر داد.
همکاری بانک شهر با شهرداری کلانشهرها
پول‌نیوز- مدیرعامل بانک شهر از آمادگی این بانک برای همکاری با شهرداری کلانشهرها در حوزه حمل و نقل، به منظور رفع مشکل ترافیک و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر حسین محمدپورزرندی در نشست با مدیران شهری و شورای اسلامی شهر رشت، با تاکید بر این که تامین منابع مالی و ترافیک از جمله معضلات مهم در همه کلانشهرهاست، اظهار کرد: بانك شهر يك بانك تخصصي است كه با شهر و شیوه‌های تامین منابع مالي آشناست و در این خصوص، زيرساخت مناسبي براي اين بانك تدوين شده است.

وی با تاکید بر این که منابع انساني و بانكداري الكترونيكي از مهم‌ترین استراتژی‌های این بانک است، افزود: در دنیای امروز، بايد زيرساخت‌هاي شهر هوشمند ايجاد شود، اگر شهرداری‌ها منابع داشته باشند، می‌توانند از طریق ارزش افزوده، چند برابر بیشتر به شهروندان خدمات ‌دهند.

پورزرندي با بیان این که شهرداري‌ها بايد به سمت و سويي بروند كه در سيستم مالي، منابع غيرنقدي را استفاده کنند، تصریح کرد: ارائه خدمات بانك شهر به شهرداري‌ها فراتر از بانك‌هاي ديگر است و نقش بانك شهر در اجراي پروژه‌هاي بزرگ پر رنگ است.

وي از آمادگي بانك شهر برای همکاری با کلانشهرها در حوزه حمل و نقل خبر داد و افزود: با توجه به تجارب بانك شهر در كلانشهرهاي ديگر اين آمادگي وجود دارد و راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت این بانک در شهر رشت، موجب افتخار خواهد بود.

همچنین تابش‌فر معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانك شهر نيز در اين نشست اظهار کرد: ویژگی‌ها و زيبايي‌هاي شهر رشت در كمتر شهري ديده مي‌شود و گفت: امروزه نمي‌توان شهرها را با نگاه سنتي اداره کرد، بلكه بايد با رويكرد مدرن عمل کرد و در این راستا بانك شهر در كنار شهرداری همه کلانشهرها از جمله رشت است.

وي افزود: هم‌افزايي کلانشهرها با بانك شهر منتج به خدمت بيشتر به مردم شهر مي‌شود.

بر این اساس، در این نشست، سرپرست شهرداري رشت نیز با تاکید بر لزوم همكاري بانك‌ها در توسعه شهرها تصریح کرد: ارائه خدمات در کلانشهرها با منابعي كه شهرداري‌ها در اختیار دارند،  مشکل است و بانک‌ها می‌توانند نقش مهمی در ارائه خدمات ببیشتر به شهروندان ایفا کنند.

كريم سرپرست با بیان این مطلب افزود: ارتباط مستمر و موثر با بانك‌ها مي‌تواند زمينه‌ساز بهره‌مندي بيشتر از پتانسيل‌هاي موجود در جهت ارائه خدمات بيشتر و همچنين ارتقاء كيفيت خدمت‌رساني در شهرها باشد.

همچنین صابر، رييس شوراي اسلامي شهر رشت نيز در اين نشست با بیان این که مردم، بانك شهر را جدا از شهرداري نمي‌دانندو مي‌بايست اين ارتباط خوب و مناسب، منتج به نتايج قابل‌قبولي براي شهر و شهروندان شود، افزود: بر اساس ضوابط، آمادگي لازم جهت همكاري با بانك شهر وجود دارد و تداوم اين ارتباطات مي‌تواند در جهت تامين منافع عمومي بسيار موثر واقع شود.

علوي، عضو شوراي اسلامي شهر رشت نيز با بیان این که بستر توسعه شهر رشت، بكر و آماده است و به شدت نياز به حمايت دارد، افزود: قطعاً حمايت مالي موجب توسعه اين شهر خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه ما حركت رو به جلو و هموار کردن مسير براي همكاري‌هاي بيشتر با بانك شهر است و بي‌شك این موضوع يك فرصت محسوب می‌شود.

گفتنی است، در ادامه این نشست، تفاهم‌نامه‌ همکاری به امضای طرفین رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: