April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۰۲۴
۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
0
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، توسعه و آباداني جنوب جزيره كيش را هدف اصلي ساخت نيروگاه شماره 2 عنوان كرد.
توسعه جنوب جزیره کیش هدف اصلی ساخت نیروگاه شماره 2
پول‌نیوز- مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، توسعه و آباداني جنوب جزيره كيش را هدف اصلي ساخت نيروگاه شماره 2 عنوان كرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، دكتر مونسان با تاكيد بر تسريع روند احداث نيروگاه شماره 2 جزيره كيش با تاكيد برتسريع درفعاليت ها گفت : نیروگاه شماره 2 کیش با عنوان شرکت توسعه آب و نیروی کیش در جنوب جزیره و ضلع شرقی ایستگاه گاز در زمینی به وسعت 5 هکتاردر حال ساخت است.

 وي گفت: بنابر سياست ها و هدف گذاري مدبرانه مديرعامل سازمان، توسعه زیر ساخت های انرژی به ویژه در بخش جنوبی جزیره کیش به عنوان مهم ترین هدف ساخت این نیروگاه است که با بهره برداری از مرحله نخست آن تا یکسال آینده، ظرفیت تولید برق در این نیروگاه 25 مگاوات و تولید آب شیرین از دریا 5 هزار متر مکعب افزایش می یابد.

دكتر مونسان: براساس برنامه ريزيهاي قبلي قرار بود واحد توليدي  10 مگاواتي تا پايان بهمن امسال به بهره برداري برسد كه با توجه به افزايش نياز متقاضيان درجنوب جزيره كيش يك واحد توربين گازي 25 مگاواتي اوايل سال جديد مورد بهره قرارمي گيرد.

به گفته مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، پيش بيني شده است شرکت توسعه آب و نیروی کیش در پايان عمليات ساخت، 100 مگاوات برق و20 هزار مترمكعب آب توليد كند كه اين ظرفيت براساس نيازهاي جزيره كيش قابل افزايش دارد.

شایان ذکر است نیروگاه شماره 2 كيش با سرمایه گذاری مشترک شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و بخش خصوصی ( شرکت ماهتاب گستر) درحال ساخت است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: