کد خبر: ۱۳۴۲۸۵
۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
0
سهمانی گفت: با استفاده از پتانسیلهای موجود ، سرمایه گذاریهای مولد و اشتغالزا از جمله محورها و اولویتهای بانک در تدوین استراتژیها و برنامه های عملیاتی بانک به شمار می آید .
تنوع و سرعت در ارائه خدمات اصول مشتری مداری در بانک توسعه تعاونپول‌نیوز- محمد علی سهمانی  مدیرعامل بانک توسعه تعاون  در نشستی  با حضور روسای شعب  استان خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت : استان خوزستان دارای پتانسیلهای  بالایی  برای فعالیت نهادهای پولی و بانکی کشور می باشد  و در این خصوص  بانک توسعه  تعاون  به عنوان بانک تخصصی  بخش تعاون باید نیازهای عام و خاص  اتحادیه های و تعاونیها  در استان  را شناسایی  و مورد ارزیابی  قرار گیرد و با افزایش تنوع  و سرعت خدمات ، بهترین خدمت را در اختیار مشتریان خود به ویژه  بخش تعاون  قرار دهد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،سهمانی گفت: با استفاده از  پتانسیلهای  موجود ، سرمایه گذاریهای مولد و اشتغالزا از جمله محورها و اولویتهای بانک در تدوین استراتژیها و برنامه های  عملیاتی بانک به شمار می آید .

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تدوین  مدل کسب و کار و برنامه عملیاتی در این بانک خاطرنشان کرد : بانک توسعه تعاون  به دنبال اجرای کامل محورهای  برنامه های  عملیاتی مشخص  است تا با هدف گذاری معین ضمن پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان، ارزیابی دوره ای را نیز  نسبت به تحقق اهداف داشته باشد تا کل سیستم  در یک مسیر هدفمند حرکت نمایند .  

سهمانی با اشاره به عملکرد مثبت استان خوزستان  با توجه به تحقق 70 درصدی  اهداف بانک  افزود :  این برآیند نشانگر تلاش نیروی انسانی  جوان ، با انگیزه و تحصیلکرده است و از جمله برنامه های بانک  آموزش نیروی  انسانی  در جهت رشد ، بالندگی و ارتقاء توانمندسازی  بیشتر  نیروی انسانی در تمام زمینه ها می باشد .

سهمانی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون  به عنوان یک بانک توسعه ای و حمایتی است خاطرنشان کرد : ازجمله برنامه های جدی بانک بهبود شرایط و وضعیت سازمان در راستای این اهداف است  تا با سرعت  در مسیر رشد و توسعه جایگاه بانک و بخش تعاون  تلاش نماید  .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: