May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۴۹۲
۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
0
یکی از تولیدکنندگان نامدار حاضر در گروه دوم طبقه بندی ارائه شده، برند ولکام است. برندی نوپا و جوان پسند که حوزه تخصصی فعالیت خود را به تولیدات شیک، باکیفیت و خوش قیمت برای نسل جوان اختصاص داده است.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی - دنیای مد و پوشاک ترکیبی از دو رویکرد یا بهتر بگوییم دو شاخه متفاوت است. گروه اول که نسبت نزدیکتری با تصورات ذهنی مخاطب از مد و فشن دارد به طراحی و تولیدات برندهای تخصصی در صنعت مد باز می گردد که محصولات آنها کمتر خیابانی بوده و بیشتر حال و هوای لوکس دارند. اینگونه برندها که نام های بزرگی چون والنتینو، آرمانی، دیور، گوچی و .. را شامل می شوند در همان فضای مختص به خود فعالیت دارند. البته در رده بندی محصولات آنها دامنه تنوع به حدی است که می توان بخشی از محصولات را برای استفاده های غیر لوکس نیز طبقه بندی کرد اما به هر ترتیب بهایی که مشتریان پرداخت می کنند همان مقداری است که برای یک نام یا کالای لوکس می پردازند.

 در این میان بخش دوم در صنعت مد و پوشاک شامل تولیدات برندهایی می شوند که هدف آنها برقراری ارتباط با طیف گسترده تر مخاطبان و به اصطلاح ارائه محصولات خیابانی و غیر لوکس است. در این گروه نیز برندهای نامداری چون کمل اکتیو، دی سی، بیلابونگ، کوتون، لویز، زارا و ... قرار دارند. البته تولیدات گروه دوم نیز از بهترین کیفیت ممکن و طراحی های تخصصی برخوردار است اما در رده بندی کالاهای لوکس قرار نمی گیرند و خرید آن برای قشر وسیع تری از جامعه مقدور است.

در این میان کارشناسان صنعت پوشاک گروه بندی های دیگری را نیز ممکن می دانند که آنها مربوط به تولیدات زیرزمینی و بدون برندینگ خاص می شوند.

یکی از تولیدکنندگان نامدار حاضر در گروه دوم طبقه بندی ارائه شده، برند ولکام است. برندی نوپا و جوان پسند که حوزه تخصصی فعالیت خود را به تولیدات شیک، باکیفیت و خوش قیمت برای نسل جوان اختصاص داده است.

انواع ملزومات ورزش اسنوبورد، لباس، کفش و لوازم جانبی در دایره تولیدات ولکام قرار دارد. دفتر مرکزی برند مذکور در کاستا مسا ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد و لوگوی سنگی آن محبوب بسیاری از جوانان آمریکایی و سایر کشورها است.

تاریخچه ثبت این برند به سال 1991 و همکاری ریچارد وول کات و تاکر هال باز می گردد. علاقه و تخصص مالکان ولکام موجب شد تا این برند فعالیت خود را با تمرکز بر تولیات موبوط به ورزش اسنوبورد آغاز کند. ولکام طی فعالیت نه چندان طولانی خود، پله های ترقی را به سرعت پیموده و سهام آن نیز عملکرد موفقی در بازارهای بورس داشته است.
در سال 2002 اولین فروشگاه خرده فروشی این برند در لس آنجلس افتتاح شد و پس از آن 7 فروشگاه بزرگ دیگر نیز در آمریکا و 6 فروشگاه در کانادا فعالیت خود را آغاز کردند. در خارج از مرزهای آمریکا نیز شرایط برای ولکام کاملا مساعد است. فروشگاهای متعددی در شهرهای مختلف کشورهایی چون فرانسه، اندونزی، ژاپن، برزیل، آرژانتین، انگلیس، تایلند، ونزوئلا، پرتغال و آلمان فعالیت خود را با موفقیت دنبال می کنند و هر روز بر محبوبیت این برند افزوده می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: