پولنیوز، مازیار دانیالی - دنیای مد و پوشاک ترکیبی از دو رویکرد یا بهتر بگوییم دو شاخه متفاوت است. گروه اول که نسبت نزدیکتری با تصورات ذهنی مخاطب از مد و فشن دارد به طراحی و تولیدات برندهای تخصصی در صنعت مد باز می گردد که محصولات آنها کمتر خیابانی بوده و بیشتر حال و هوای لوکس دارند. اینگونه برندها که نام های بزرگی چون والنتینو، آرمانی، دیور، گوچی و .. را شامل می شوند در همان فضای مختص به خود فعالیت دارند. البته در رده بندی محصولات آنها دامنه تنوع به حدی است که می توان بخشی از محصولات را برای استفاده های غیر لوکس نیز طبقه بندی کرد اما به هر ترتیب بهایی که مشتریان پرداخت می کنند همان مقداری است که برای یک نام یا کالای لوکس می پردازند.
در این میان بخش دوم در صنعت مد و پوشاک شامل تولیدات برندهایی می شوند که هدف آنها برقراری ارتباط با طیف گسترده تر مخاطبان و به اصطلاح ارائه محصولات خیابانی و غیر لوکس است. در این گروه نیز برندهای نامداری چون کمل اکتیو، دی سی، بیلابونگ، کوتون، لویز، زارا و ... قرار دارند. البته تولیدات گروه دوم نیز از بهترین کیفیت ممکن و طراحی های تخصصی برخوردار است اما در رده بندی کالاهای لوکس قرار نمی گیرند و خرید آن برای قشر وسیع تری از جامعه مقدور است.
در این میان کارشناسان صنعت پوشاک گروه بندی های دیگری را نیز ممکن می دانند که آنها مربوط به تولیدات زیرزمینی و بدون برندینگ خاص می شوند.
انواع ملزومات ورزش اسنوبورد، لباس، کفش و لوازم جانبی در دایره تولیدات ولکام قرار دارد. دفتر مرکزی برند مذکور در کاستا مسا ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد و لوگوی سنگی آن محبوب بسیاری از جوانان آمریکایی و سایر کشورها است.