April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۸۲۸
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
0
دكتر مونسان به همراه جمعي از مسئولان محلي ومعاونان سازمان درگراميداشت دهه مبارك فجر و تجديد پيمان با آرمانهاي رهبر كبير انقلاب (ره) با جانبازان و خانواده هايشان ديدار كردند.
پول‌نیوز- مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش درگراميداشت ايام الله دهه مبارک فجر با سه نفر از جانبازان و خانواده هايشان در جزيره كيش ديدار كرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، دكتر مونسان به همراه جمعي از مسئولان محلي ومعاونان سازمان درگراميداشت دهه مبارك فجر و تجديد پيمان با آرمانهاي رهبر كبير انقلاب (ره) با جانبازان و خانواده هايشان ديدار كردند.

دیدار دکتر مونسان با ایثارگران دوران دفاع مقدس

دراين مراسم مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به جايگاه رفيع شهدا، ايثارگران و آزادگان و نقش رشادت هاي اين بزرگ مردان در حفظ ارزشهاي انقلاب اسلامي گفت: ديدار با خانواده هاي شهدا، ايثارگران و آزادگان درمناسبت هاي مختلف ملي و مذهبي از مهمترين برنامه هاي مسئولان جزيره كيش است و در اين ديدارها با شنيدن سخنان اين خانواده ها تلاش مي كنيم درچارچوب قوانين كشور مشكلات شان رفع شود.

دكتر مونسان پس از ديدار باسه جانباز غيور دوران هشت ساله دفاع مقدس آقايان  برزي، گشت نورد و پيراسته و شنيدن خاطرات فداكاري هاي اين ايثارگران به عيادت بيماران بيمارستان كيش رفت.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با حاضر شدن بر سر تخت بيماران بستري ضمن اهداي شاخه هاي گل و شنيدن صحبت هاي بيماران براي آنها و خانواده هايشان آرزوي سلامتي كرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: