May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۱۱۴
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
0
در زمان برپایی نمایشگاه سه کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه صنعت گردشگری در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود.
پول‌نیوز- هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته امروز پنج شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف تبدیل ایران به عنوان کانون جاذبه های متنوع طبیعت گردی، فرهنگی، تمدن و صنایع دستی در سطح منطقه و بین الملل و ارائه فرصت های سرمایه گذاری برای جذب مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های گردشگری کشور، ایجاد زمینه های لازم برای حضور بخش خصوصی به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان توسعه صنعت گردشگری در کشور برگزار می شود.

تجمیع پتانسیل های موثر در صنعت گردشگری به منظور استفاده بهینه از منابع و حصول نتایج کاربردی تر، فراهم نمودن فضای مناسب برای ایجاد ارتباط رودررو میان دست اندرکاران بخش دولتی و خصوصی فعال در صنعت گردشگری و تورگردانان و تورسازان داخلی و خارجی، معرفی بسته های سفر در جهت توسعه گردشگری داخلی در ایام تعطیلات نوروز و تابستانی، ارائه و معرفی کلیه امکانات، فعالیت ها و ظرفیت های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان ها به علاقه مندان و متخصصین از دیگر اهداف هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است.

در زمان برپایی نمایشگاه سه کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه صنعت گردشگری در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی تخصصی گردشگری و صنایع وابسته نخستین بار در سال 1386 و با هدف معرفی ظرفیت های اقتصادی این صنعت و راه های تقویت و افزایش سطح درآمدزایی شاغلین و دست اندرکاران حوزه گردشگری و هتلداری کشور در تهران برگزار شد.

از نخستین دوره نمایشگاه تاکنون نزدیک به دو هزار شرکت مختلف داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور یافته اند.

از میان کشورهای خارجی که تاکنون در ادوار مختلف این نمایشگاه حضور داشته اند می توان به کشورهای آلمان، ترکیه، مالزی، قبرس، ایتالیا، اتریش، روسیه، هلند، سوییس، انگلستان، اسپانیا اشاره کرد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23 الی 26 بهمن ماه 1393 برابر با 12 تا 15 فوریه 2015 با همکاری شرکت های بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران با نظارت و حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: