May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۱۵۷
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
0
دیر شدن وقت معاینه و جراحی باعث شد تا یک زن خود دست به کار شود و به جراحی خود از طریق یک فیلم آموزشی جراحی بپردازد.
پول‌نیوز- یک زن انگلیسی که به بیماری دیابت مبتلا بوده است و تحت عمل جراحی پیوند پانکراس قرار داشته است به دلیل عدم دریافت نوبت معاینه توسط پزشک و افتادن وقت معاینه او به یک هفته بعد، در اقدامی نادر خود بخیه‌های جراحی را از بدنش جدا کرده است.

این زن بدون بیهوشی خودش را جراحی کرد(+عکس)

گفتنی است؛ پزشکان برای ترمیم ناحیه جراحی شده در این زن از  نوعی روش منگنه کردن محل برش استفاده کرده‌اند که با استفاده از آن منگنه‌هایی پلاستیکی به بدن بیماری پانچ می‌شود.

این زن بدون بیهوشی خودش را جراحی کرد(+عکس)

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این زن پس از ناامیدی از ملاقات با پزشک برای حذف این منگنه‌ها در اقدامی باور نکردنی تنها با تماشای چند فیلم ‌آموزشی جراحی اقدام به کندن این منگنه‌ها کرده است اما پزشکان این زن، عمل او را بسیار خطرناک اعلام کرده‌اند و هشدار داده‌اند که بیماران به هیچ وجه از این نوع کارها برای حذف تجهیزات پزشکی استفاده نکنند.

از جمله خطرات انجام این نوع کارها، بروز عفونت، خونریزی، درد فراوان، تب و سایر مشکلات شایع است.

این زن که در حال حاضر از وضعیت سلامت مطلوبی برخوردار است، دلیل انجام این کار درد شدید و غیر قابل تحمل ناحیه جراحی شده اعلام کرده است.
برچسب ها: بیهوشی ، جراحی ، معاینه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: